"הסיפור שלי מתחיל קצת לפני גיל 18. באותו יום הבנתי ששום דבר בחיי אינו מובן מאליו. זה היום שבו כמעט איבדתי את חיי ואז זכיתי בהם בחזרה. היום שבו גיליתי שאני חזקה ממה שאני חושבת, היום שבו גיליתי שלהישבר פירושו להיות איתנה, היום שבו הבנתי כמה אני יפה ומכוערת וכמה שזה מקסים, היום שבו לא פחדתי להיות אני, לא פחדתי להאמין בטוב, לכעוס, לסלוח ולכאוב ובעיקר לאהוב את עצמי”.

את הדברים האלה אומרת לינור אברג’יל (38), מיס עולם לשעבר, שחקנית, אשת עסקים, עורכת דין ואישה מרשימה שבשנת 2008 יזמה באומץ רב צילומי סרט דוקומנטרי, שבמרכזו עומד סיפור האונס שלה. עם הסרט והרצאה נלווית נוסעת אברג’יל היום ברחבי העולם כדי ללוות ולתמוך בנאנסות.

לינור אברג'יל (צילום: אור גפן)
לינור אברג'יל (צילום: אור גפן)


“זה לקח עשר שנים, אבל כשהרגשתי מוכנה ידעתי שאני רוצה לעזור לנשים לדבר ולהילחם”, היא ממשיכה, “ההרצאות שאני מעבירה נועדו לגרום לכל אישה לצאת מחוזקת, לא משנה מה היא עברה. תתפלאי לשמוע שיש בהרצאה הזאת גם המון הומור, ולא רק כאב. למדתי עם השנים שאין דבר העומד בפני הרצון ושאין דבר יותר אדיר מאישה. כמה כוח יש לנו, ואנחנו אפילו לא יודעות להעריך אותו. אני חושבת שזו השליחות שלי בעולם הזה, להראות לכל אישה שברגע שהיא תאפשר לעצמה, ותעניק לעצמה ותאהב את עצמה השמיים עבורה הם הגבול”.