מאת הסטייליסטית והחברה סנדרה רינגלר: "את בר הכרתי בצילומי קמפיין לקטלוג בגדי הים של פלפל בזנזיבר. היא הייתה אז בת 15, דוגמנית חדשה שהגיעה עם אמה ציפי רפאלי, עם טבעות על השיניים, יופי מלאכי נדיר ומהפנט, שמחת נעורים מתפרצת ומתיקות כובשת. מאז היא צמחה לה לנגד עיניי והפכה מילדה לאישה עוצמתית ומעוררת השראה, אינטליגנטית וחדה, שמסמנת מטרות ומגשימה חלומות".

לימים היא הפכה לא רק לדוגמנית מצליחה, אלא לאשת עסקים ממולחת וחזקה. הקשר בינינו הלך והתהדק עם השנים, קיבל רבדים שונים וצבר ציוני דרך רבים, קילומטראז' של אירועים וחוויות לצד שיחות נפש מרגשות. נוכחתי שיש לי חברה, שהכנות והיושר אצלה הם במעלה הראשונה. אותה חברה היא גם סופר־מודל, כוכבת בינלאומית שהיכולות וההישגים שלה הם אינסופיים. לבר יכולות יוצאות דופן לכבוש יעדים, ובעיקר לכבוש לבבות של אנשים".

בר רפאלי (צילום: אביב חופי)
בר רפאלי (צילום: אביב חופי)


"היא אישה אמיצה שהפחד הוא מושג שאינו קיים עבורה, ואתגרים חדשים הם המניע שלה. בין היתר, היא הובילה עשרות קמפיינים גדולים בעולם, כיכבה על מאות שערים של המגזינים הנחשבים בעולם, השתתפה בתוכניות האירוח הנחשבות ביותר ובאירועים גדולים ברחבי העולם שרבים מהם היו בסימן תמיכה במדינת ישראל".

סנדרה רינגלר, לאה שנירר ובר רפאלי  (צילום: אביב חופי)
סנדרה רינגלר, לאה שנירר ובר רפאלי (צילום: אביב חופי)

"זכיתי להצטרף אליה מדי פעם לנסיעות עבודה ברחבי העולם, ורק אז הבנתי עד כמה היא צנועה ביחס לעוצמות ההצלחה שלה. מעולם לא ציינה בפני חברותיה בהתלהבות, אפילו קטנה וטבעית, באיזה סרט מקביל היא חיה. רק כמה טוב להיות בארץ עם החברות האמיתיות שלה".

"בעיניי ההישג האדיר של בר הוא החיבור לדברים החשובים והמהותיים בחיים. למרות ההישגים המסחררים והפיתויים שאינם נגמרים, בר תמיד השכילה להבחין בין האמת לפנטזיה, בין הבסיס לכל השאר, ולשמור על ערכים, חיבור לקרקע, לבית, למשפחה, לחוג החברות המצומצם והאמיתי שלה ולמדינה ולמקום שלה. מבחינתי, בר היא האישה הכי עוצמתית ומעוררת השראה, שהביאה למדינה שלנו המון כבוד והוקרה, ואין לי ספק שהיא תמשיך כל חייה להפתיע את עצמה ואותנו עם הישגים נוספים פורצי גבולות מרשימים, לצד חיים רגועים ושקטים כאם ורעיה לתפארת המדינה".