האם בקרוב נזכה לראות את מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה זה לצד זו, מאחדים כוחות ומנחים יחדיו תוכנית טלוויזיה חדשה? יש מצב גדול מאוד! צמד האקסים הכי אהוב במדינה אולי נפרד לפני כמה חודשים טובים אבל מאז שנפגשו מול המצלמות לפני כחודשיים במסיבת יום הולדתו של הסוכן המשותף שלהם נתנאל מויאל, נראה שהם חזרו להתקרב ובל נשכח את התמונה המשותפת בה הם נראו מתנשקים.

בשישי הקרוב השניים יופיע יחד בתוכנית של אופירה אסייג' ואייל ברקוביץ' ונראה שזה לא הדבר היחיד שיש לצפות לו, כי עומד על הפרק פרוייקט מרגש! מקורבים לאקסים מדווחים כי בשבועיים האחרונים אוחנה ואשכנזי מראים סמני התקרבות ומרבים לבלות יחדיו. "הם מתראים רק בדירתו של אוחנה בהרצליה ולא במקומות ציבוריים, בכדי שלא ירוצו שמועות וליחשושים על קאמבק".

עוד לא עשיתם לנו לייק באינסטגרם? לחצו וקבלו לנייד את כל החדשות הכי חמות על הכוכבים שאתם אוהבים


 

A post shared by Maayan Ashkenazi (@maayan__ashkenazi) on


עוד הוסיף המקור "הם מאוד התקרבו בימים האחרונים אבל עדיין לא ברור אם הקרבה תוביל לקאמבק או רק לקשר חברי" בינתיים זכיינית קשת, מי שאחראית על השידוך ביניהם בבית האח הגדול, מנצלת את ההתקרבות של אוחנה ואשכנזי והציעה להם הצעה מפתה לתוכנית משותפת. צמד האקסים מנהלים בימים אלה שיחות עם בכירים בזכיינית על הנחיית תוכנית משותפת שתעסוק בין היתר בזוגיות.

נתנאל מויאל יח"צ של השניים מסר: "מעיין ואביחי אכן מקבלים המון פניות, כרגע אנחנו בוחנים את כל האפשרויות וברגע שיהיה משהו לפרסום אנחנו נעדכן."

מקשת מסרו: "אין כרגע שום משא ומתן עם מעיין ואביחי"

חמודים. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: ליאור פינקסון)
חמודים. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: ליאור פינקסון)