סופסוף שמחה גדולה ונחת לבני משפחת פרץ. בעוד שהזמר קובי פרץ מרצה את עונשו בכלא מעשיהו, אחיו אילן הפך אמש לגבר נשוי כשלקח את בחירת ליבו לאישה. תאמינו או לא אבל שירות בתי הסוהר נתן לאח המסלסל אישור מיוחד, כך שהוא עזב את בית המאסר לכמה שעות ובילה עם אשתו ענבל ושאר בני המשפחה בחתונה השמחה. 

תחילה, חשבנו שבזמן שהמשפחה חגגה כשקובי פרץ יושב בתא המאסר אך מסתבר שטעינו ובגדול ואילן פרץ וכלתו אף צעדו בשביל חופה לצליל קולו ובביצוע מרגש של  פרץ ל"שיר המעלות" ובכך הפתיע את הנוכחים. למרות שמאוד קשה היה למצוא זכר ברשתות החברתיות להימצאותו של פרץ בחתונה, מקורבים מספרים שאין סיכוי שאילן היה חוגג את חתונתו בלעדיו.

לצלילי קולו של קובי. (צילום: מתוך האינסטגרם)
לצלילי קולו של קובי. (צילום: מתוך האינסטגרם)


הורסת. ענבל פרץ
הורסת. ענבל פרץ


 

A post shared by עמוס חסון (@amos_hason) on


אילן כזכור מקורב מאד לאחיו קובי ולפני כשנה וחצי, בתום הקראת גזר הדין של השופטת לימור מרגלין, אילן התפרע באולם בית המשפט, קילל את השופטת ואף תקף את העיתונאים. לאחר הדרמה בבית המשפט, אילו חזר בו ושלח מכתב התנצלות לשופטת בו כתב "אני אילן פרץ, מבקש להתנצל על התנהגותי ועל הדברים שאמרתי ברגע של חסר מחשבה. עם הישמע גזר הדין כאב לי מאד עליו ומתוך כמה שניות של חוסר מחשבה וחוסר כבוד מצידי הרמתי את קולי ואמרתי מילים שלא ארצה לחזור עליהן. פגעתי בכבודך דבר ראשון כאדם וכשופטת, התנהגות זאת אינה מתאימה לי לאופי שלי ולחינוך שקיבלתי".

ככה זה נראה אז. קובי ואילן פרץ (צילום: אבשלום ששוני)
ככה זה נראה אז. קובי ואילן פרץ (צילום: אבשלום ששוני)