נראה שהבייביבום במשפחת קרדשיאן ג'נר עושה חשק לאם המשפחה, קריס בת 62 שלמרות שגילה יותר קרוב לגיל הפרישה, היא רוצה להביא עוד ילד משלה ולהקים משפחה (שלישית) עם החבר צעצוע שלה, כך מדווח חבר של המשפחה.

מאמא ג'נר, כבר אמא לחמש בנות ובן מאוד מאוד מפורסמים- קורטני, קים, קלואי, קנדל, קיילי ורוב וכבר סבתא לשמונה (בקרוב ארבעה) אבל נראה שהמשפחה הגדולה לא מספיקה לה, והחיתולים של העוללות שהגיחו לעולם רק בחודש שעבר: שיקאגו של קים וקניה וסטורמי של קיילי לא מאתגרים אותה והיא כבר מייחלת לילד השביעי שלה, אותו תאמץ יחד עם קורי גמבל, בן הזוג שלה בן ה-37.

בקרוב משפחת גמבל!  (צילום: רויטרס)
בקרוב משפחת גמבל! (צילום: רויטרס)


"קריס משתוקקת לעוד ילד עוד מאז שקורטני ילדה את בנה הראשון מייסון בן ה-8. ג'נר וקורי דיברו הרבה על להקים משפחה יחד וחשבו להפוך את החלום למציאות השנה. בן הזוג של ג'נר התאהב בילד בן 5 מבית יתומים בפרברי לוס אנג'לס" אותו מקור מדווח. "הם בתהליכי חתימה על ניירת והם מקווים לקבל אישורים לקחת את הבן החדש שלהם הביתה כבר בחודש הבא". אם אתם חושבים שזה מוזר, תחשבו מה האחים הגדולים לעתיד חושבים על התוספת החדשה למשפחה, שבקושי מצליחה להתמודד עם הדרמות של עצמם.

הלם נוסף. קריס, קלואי וקורטני (צילום:גטי)
הלם נוסף. קריס, קלואי וקורטני (צילום:גטי)

"קלואי שנמצאת בישורת האחרונה של ההריון הראשון חוששת שסיפור האימוץ יגנוב לה את אור הזרקורים ואילו קים וקיילי לא יכולות שלא לחשוש מזה שהבנות הטריות שלהן יידחקו הצידה". ככה זה במשפחת קרדשיאן ג'נר. הן עוד לא למדו הא?


 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on


 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on