אחרי 27 שנים שבהן לא שיתפו פעולה, מעצב האופנה ירון מינקובסקי חוזר להלביש את אורנה דץ. האיחוד נרשם לקראת ההופעה של הדצים בטקס הדלקת המשואות, שבו יופיעו בתלבושות חדשות בשיר "כאן". הבגד המקורי יוצג במוזיאון ישראל החל מחודש יוני.

לא ייראה ככה...אורנה דץ
לא ייראה ככה...אורנה דץ

>והנה התמליל הכי דרמטי ששחרר בזמן האחרון גיא פלג. כתב הפלילים שבילה סוף שבוע במלון "רויאל גארדן" באילת, סיכם בדף הפייסבוק שלו את חוויותיו הקשות: "רבותי, אני אלוף הארץ בלכידת יתושים. התאמנתי כל הסופ"ש באדיבות 'רויאל גארדן' באילת. אמיתי. קיבלנו חדר מפוצץ ביתושים. ממש קן יתושים. התחלתי בחיסול ממוקד... כשהבנתי שאין לי צ'אנס טלפנתי לקבלה. הם לא הופתעו. מיד נתנו לי להרגיש אשם: 'אולי פתחת חלון?', שאלו. 'מה, אסור באילת לפתוח חלון?', השבתי בתמימות. והפקידה ענתה: 'אז אנחנו לא אשמים. נשלח לך סנו די'".


פלג, די ליתושים?

״אם השוערים של מכבי חיפה קבוצתי האהובה היו מזנקים כמוני, לא היינו בסכנת ירידה״.

מרשת ישרוטל נמסר בתגובה: "כמדי שנה בעונה זו, ישנה עלייה בכמות היתושים שנובעת מבריכות המלח בעיר אילת. על עיריית אילת לבצע ריסוס לצמצום התופעה, אשר משפיעה על כלל המלונות והתושבים באזור הצפוני של העיר. אנו מתנצלים בפני האורח על עוגמת הנפש שנגרמה לו".

גיא פלג (צילום: ויקיפדיה)
גיא פלג (צילום: ויקיפדיה)

>השחקנית הילה פלדמן ("חלומות נעורים" ו"ביום השלישי") ובעלה דודי ניסים בהריון.

פלדמן בת או בן?

״אני בחודש החמישי, ואנחנו מצפים לבן ראשון״.

>חברת הכנסת ענת ברקו תשמח לדעת שהיא פופולרית בקרב ילדי שבט הצופים שנמצא מול ביתה הפרטי ברמת גן, שעושים סלפי מול הבית ומעלים לרשתות החברתיות.