שם ברדוגו, יוצא "האח הגדול", לא הולך לפתיחות ולסגירות, אלא מקדיש את זמנו לאומנות. מי שירצה להתרשם מפועלו יוכל לראות אותו ביריד צבע טרי.

אביחי אוחנה, שם ברדוגו ודן רושנסקי (צילום מסך)
אביחי אוחנה, שם ברדוגו ודן רושנסקי (צילום מסך)

>כשרשת קיבלו את הזכויות לבית "האח הגדול" הם ביקשו מקשת שישאירו להם את הבית בנווה אילן, תמורת סכום הולם כמובן. קשת מצדם הגיבו על ההצעה בסירוב, וכדי למנוע אי־הבנות הביאו D9 שיהרוס את הבית. אבל מה, בימים אלה מפתחים בקשת פורמט קונטרה ל"אח הגדול" עם יורם זק והלהקה, שיהיה ממש דומה, רק עם שם אחר. במקום בית זה יהיה "עיר", והמשתתפים כבר מתחילים להתייצב לאודישנים. אלא מה: עכשיו נזכרו בקשת שגם הם צריכים בית גדול בשביל זה, ועכשיו נאלצים לחפש לוקיישן אחר ברחבי הארץ. בקשת בחרו שלא להגיב.


המתחם ההרוס של האח הגדול (צילום: קסניה טרנטול, אינסטגרם)
המתחם ההרוס של האח הגדול (צילום: קסניה טרנטול, אינסטגרם)

>כל המי ומי במיאמי הגיעו לאירוע הגאלה, "הצדעה ל–70 שנה לישראל״, שהתקיים במלון "סגאמור" במיאמי ביץ', ממש על החוף. המוזמנים חזו בתערוכת ענק של האומנים הבולטים של ישראל, ויונה ברטל, מייסדת ומנהלת חוג הידידים של מרכז פרס, חשפה ציור גדול של הנשיא פרס. במעמד הזה הכריזה ברטל על פתיחת מרכז החדשנות של ישראל בחודש אוקטובר קרוב. באורחים: ראש עיריית מיאמי ביץ' דן גלבר, ראש עיריית בר הארבור גבריאל גרויסמן, ראש עיריית הוליווד פלורידה ג׳וש לוי, קונסול ישראל ליאור חייט ועוד מעצבי דעת קהל, אומנים וידוענים.

>רשת ICE CUBE הכתירה את הדוגמנית אלכסה דול כפרזנטורית החדשה שלה.

אלכסה דול (שחף סגל)
אלכסה דול (שחף סגל)