בטח לא שכחתם את סיפור האהבה שמילא את הכותרות לפני כחצי שנה, כשהשורד בדימוס אמיר פחר גילה על האי בשידור את סודו הכמוס ביותר, וחשף שהוא מוסלמי, הוא הצליח להפתיע בגילויו המסעיר בין היתר גם את בת הזוג שלו אופל ענבר ואת בני משפחתה.

מאז, השניים הספיקו להיפרד בקול תרועה ברשתות החברתיות וגם לחזור אחד לזרועות השנייה אבל נראה שאצל משפחתה של ענבר שלא מקבלת את העובדה שפחר לא יהודי, הכעס עדיין נותר ובראיון זוגי שנתנו לתוכנית "אנשים" עם רותם אייזק (הריאיון המלא היום ב17:15 בקשת 12) מספרת אופל שכבר מזה כמה חודשים שהיא ואבא שלה לא בקשר לאחר שהציב לה תנאי: או שאת עוזבת אותו או שאנחנו מנתקים קשר.



"אני באותו רגע בחרתי כן להישאר עם אמיר, ועברתי לגור איתו. ומבחינת אבא שלי, הוא יקבל רק מישהו שהוא יהודי, זה עיקרון אצלו. באיזשהו מקום הייתה בי תקווה שאבא שלי יבין בשלב כלשהו שכנראה טוב לי איתו והכל יהיה בסדר אבל זה לא ככה"



למי שלא זוכר, הייתה זו תגובתו החריפה של אביה של ענבר שגרמה לקרע ביחסים והשניים נפרדו מול כל המדינה כשפחר העלה ברשתות מכתב, בו הוא חושף את הסיבה לפרידה שנעוצה בעיקר באבא. "ההודעה הזאת שקיבלת מאבא שלך גרמה לי לוותר עלייך ועל החיים שחלמנו שיהיו לנו, נפרדתי ממך בכאב גדול. חשוב לי שתביני, אני לא יכול שתהיי אומללה בגללי, אני רוצה לגרום לך רק אושר, אני לא רוצה לפרק משפחות". היא מצידה, המשיכה באותו קו וענתה לו "ההורים שלי לא הפרידו בינינו. אני נלחמתי עד הסוף והייתי ממשיכה להילחם אם הבן אדם שמולי היה שווה את המלחמה הזאת, אבל זאת לא הסיטואציה".


(צילום: ניר פקין)
(צילום: ניר פקין)

XXX