השבוע הצטלמה אנה ארונוב כפרזנטורית למותג בגדי ים "SIS" שאליו לוהקה. התגובות והמטקבקים "המפרגנים" לא איחרו להגיע, רק שהפעם הם היו קשים ואכזריים מתמיד ועסקו בעיקר במשקל גופה וגילה. בין התגובות נכתב: "שדיים לא סימטריות, ירכיים גבריות, אנה, אנה ממך חסכי מאיתנו מראות קשים", או אחר שכתב "כבר לא חטובה, שומנים מבצבצים" או "סתם זקנה את מי היא מעניינת". רבים גם הגיבו על הליהוק שלה לתוכנית השידוכים החדשה בכיכובה "במקום לעשות תכנית עם רווקה יפה בת 27, מביאים תכנית עם רווקה גמורה בת 36 דקה לפני הקפאת ביציות" ועוד שלל קומפלימנטים שעדיף לחסוך מכם.

גם ארונוב בעצמה מסתבר קראה, נפגעה ולמרות שטענה כי ישנה טוב בלילה, אבל בתכלס אם לא היה לה אכפת היא לא הייתה משקיעה וכותבת פוסט ארוך ברשתות החברתיות כתגובה למטקבקים המרושעים. בפוסט היא התייחסה להתעסקות המיותרת במשקל האישה וכך רשמה:

"כל אישה או לפחות רובינו עסוקות במשקל יום ולילה. החיים הפכו למדידת אחוזי שומן ואחוז סוללה בפלאפון. למה זה? שלום לך חברה שוביניסטית שמקדשת רזון וריסים ארוכים. וגם אני בתוך המלכודת הזאת. מה גם שעם הגיל העלייה במשקל לא הופכת אותנו לעסיסיות עגלגלות ונשיות, הקילוגרמים המיותרים נתקעים בכמה מקומות נקודתיים בגוף, שהטבע בוחר לבד והוא, איך נאמר בעדינות, מתחיל לאבד צורה".



"שוב, מדובר באישה שאוהבת ספורט לא פחות משוקולד ופחמימות מכל סוג שהוא, למזלי. אבל כך קרה שאחרי מאות קילומטרים שרצתי בחורף האחרון ואפס התעסקות במשקל, עצרתי. כי הייתי חייבת לנוח, כי נפצעתי, כי רציתי להתגעגע. הגוף הגיב די מהר. עליתי כמה קילוגרמים, אבל משהו בי לא נלחץ כי היה לי ברור שמהרגע שאחזור לשיגרת אימונים הכל יסתדר. וזה גם כיף לשחרר, בכל מובן שהוא." כותבת בפתיחות לב

אנה ארונוב (צילום: אלירן אביטל)
אנה ארונוב (צילום: אלירן אביטל)

"השבוע הצטלמתי למותג בגדי ים לנשים. נשים! לא ביקיני קטנטן, בגדי ים שלמים. הידיעה התפרסמה בכמה אתרי רכילות וכן, קראתי את התגובות. אל תדאגו, ישנתי טוב בלילה, העניין הוא לא אני, אני בשלום עם עצמי. העניין הוא אותן נשים בנות 40 פלוס ויודעים מה, גם בנות בנות 18 שלא שוקלות 46 קילו. ראבק, למה יופי של אישה נמדד אך ורק על הקף של מותניים. הרי אף אחד לא כותב על גברים: ירדה לו מסת שריר, או הוא נראה לי עלה במשקל וחבל. לא. אבל אנחנו, אנחנו צריכות לדאוג לכל עוגיה שאכלנו עם קפה בבוקר, לכל בגד שנהיה צמוד מידי. אישה יפה בכל כך הרבה מובנים אבל התסבוך הראשון שלנו הוא משקל. אני מתבאסת גם על העצמי כי גם אני בסירה הזאת. גם בי יש רצון תמידי לבטן שטוחה. ומתבאסת גם על החברה שאוהבת נשים עם אחוז שומן נמוך וחסה בצלחת. החיים הם לא ג'יג'י חדיד ושלומית מלכה. בחיים מופיע צלוליטיס בירך, ויד אחורית הופכת לג'ל נוזלי. וצריך לעבוד מאוד קשה נון סטופ בשביל להילחם בזה. לא יודעת מה הסיכום. זאת רק המחשבה. אבל נמאס לי להתבאס על כל קילו שאני מעלה. מצד שני אני אוהבת את עצמי במידה 36. וגם החברה".