כשהוא לא משדר ברדיו או מנהל זוגיות פוטוגנית עם אילנית לוי, אלירז שדה מנהל את "רשת החקלאי" המוכרת פירות וירקות. אמש גילה שדה שבסוף השבוע האחרון בשעות הלילה המאוחרות, זוג גנבים פרצו לאחד הסניפים שלו בתל אביב, חייכו למצלמות האבטחה וגנבו עגבניות שרי. המנחה העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של הגנבים ממצלמות האבטחה של החנות והוסיף את הכיתוב: "זהירות גנבים. חג שמח לזוג המאושר שהחליט לגנוב שרי מסניף בן יהודה ממש באמצע הלילה ולחייך למצלמה. לא מצחיק בכלל".

שדה הופתע לגלות שלא רק שנגנב, אלא גם זכה להתקפה והאשמות קשות מצד המטקבקים. רבים מהעוקבים תהו האם מדובר במתיחה של אחד באפריל כי הפוסט שהעלה נפל על המועד של יום השקר הגדול ובעיקר כי הגנב נראה דומה לשדה עצמו. אך רבים אחרים האשימו את שדה שעשה שיימינג לגנבים כשפירסם את תמונותיהם ברשת החברתית שלו שמונה כתשעים אלף עוקבים. "באמת הגזמת, אתה מלבין את פניהם ברבים" כך כתב אחד, עוקבת אחרת כתבה: "אתה משתמש בהיותך מפורסם בכדי לעשות שיימינג, אלירז של פעם, העממי לא היה כותב פוסט כזה", או "יכולת לפנות למשטרה אבל לפרסם כאן זה לא לעניין" או "אז לקחו עגבניות, 10 שקלים תרמת, מכאן ועד שיימינג לא מתאים. אני מוכנה לתרום לך את ה10 שקלים, תתעלה קצת" או "אל תביך אותן על קופסת שרי".



שדה שציפה לקבל תמיכה מהעוקבים לא נותר אדיש לתגובות והאשמות הקשות והגיב: "חברים זה לא קשור ל-1 באפריל וזה לא אני כמובן. זה לא לעניין של לגנוב כמעשה קונדס או אם אתה רעב. התרבות במדינה היא שכל אחד עושה מה שבא לו ופוגע באחרים. ואלה הנפגעים צריכים לחשוב איך להגיב. אני בוחר לפגוע בפוגעים. גם אם פגעו ברוח שטות".

אלירז שדה ואילנית לוי (צילום: אינסטגרם)
אלירז שדה ואילנית לוי (צילום: אינסטגרם)


 

A post shared by רשת החקלאי (@elirazsade) on