בעוד אלפי אזרחי ישראל ממתינים בציפייה רבה לראות האם הוונדרוומן הבינלאומית גל גדות תעלה ברשתות פוסט  זכרון ליום השואה שמצוין היום ברחבי הארץ יש אחרת שעושה את עבודתה לא פחות טוב ומייצגת בגאון את המדינה הקטנה שלנו. אביבית בר זוהר שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם 150 אלף עוקבים החליטה לעלות לשם שינוי סרטון צנוע, שלא עוסק ביחסים במיניות או במחשופים.

בר זוהר היישרה מבט למצלמת עדשת הנייד ונתנה ספיצ' שלא היה מבייש את נתניהו על יום השואה ועל שישה מיליון היהודים שנספו בשואה ונרצחו באכזריות על ידי הגרמנים -כך טענה בר זוהר. אלא שבר זוהר החליטה לפנות למעריצים שלה מרחבי העולם, (לא ידענו שיש כאלה), וצילמה את הסרטון באנגלית. הכוונות היו לגמרי טובות ומבורכות, התוצאות פחות, עם שלל טעויות באנגלית וסלנג של הודי חמדמד. 
גם העוקבים לא וויתרו ופצחו בשלל ביקורות על האנגלית, על הניסוח, על העובדה שהאשימה את כל הגרמנים ולא את הנאצים. אחת כתבה: "מה נדפק איתך, אם את כ"כ גאה להיות יהודייה אז דברי עברית." אחר כתב :"לא גרמנים אלא היו הנאצים'' או "רק חבל שלא הקשבת בשיעורי אנגלית " או "לא שמעת על past simple".
 
בר זוהר מיד יצאה להגנתה והסבירה למבקרים שהיא דיברה באנגלית בכדי "לפנות לכל האנשים בעולם, שיבינו את המשמעות של היום הזה, שיבינו מה עברנו ושכן הייתה שואה".
העיקר הכוונה.