היום בשעה 10:00 רוב אזרחי מדינת ישראל עמדו בצפירה לזכרם של שישה מיליון יהודים שנספו בשואה. המדינה עצרה לדקת דומיה, הרכבים והכבישים נדמו, העסקים עצרו מלכת, תלמידי בית הספר עמדו וכולם התאחדו לרגע אחד של זיכרון המשפחות שנספו בשואה. מי שבחרה שלא לעשות זאת היא אשת הטלוויזיה , גודי ניר מוזס, אישתו לשעבר של סילבן שלום. 

ג'ודי היא בת לניצולת שואה, פולה מוזס, אך בחרה לא לעמוד בצפירה כאקט מחאה לאותם ניצולי שואה ששדרו את התופת והגיעו לישראל אך המדינה זנחה אותם והם חיים בעוני ולא זוכים לתמיכה וסיוע. בפוסט שפירסמה היא מספרת על הזיכרונות ועל רגע מהדהד עם אימה, פולה: "לפני כמה שנים, שבעלי הראשון עמירם עוד היה בחיים, אמא פולה ישבה וצפתה בטלוויזיה. יום השואה והערוץ הראשון משדר סרטי שואה. פתאום היא מבחינה בסרטון הזה ומשתנקת. הגבר הגבוה עם הזקן הגזור הוא אבא שלה, סבא שלנו". 

"הרוצחים הנאצים צילמו את עצמם מסתלבטים עליו ועל שכניו לאחר שקיצצו את זקנם. אמא כבר היתה ביערות, פרטיזנית בגיל 24. מהיום שנמלטה לא ראתה את הוריה ואחיה שנרצחו באכזריות. היא ביקשה מעמירם שעבד בעבר ברשות שיביא לה את הסרטון וממנו גזרנו את התמונה הזאת שנמצאת בכל אחד מחדרי הבית שלנו. לזכור!!"



לאחר מכן הוסיפה: "אני לא מתכוונת לעמוד בצפירה. עד שלא יישאר ניצול אחד רעב או מוזנח לא אכבד את הצפירה שמבחנתי ריקה ממשמעות כל עוד לא דואגים לשורדי השואה. בושה. המדינה העלק הכי מוסרית".
 

לפני כמה שנים, שעמירם בעלי הראשון עוד היה בחיים, אמא פולה ישבה וצפתה בטלויזיה. יום השואה והערוץ הראשון משדר סרטי שואה. פתאום היא מבחינה בסרטון הזה ומשתנקת. הגבר הגבוהה עם הזקן הגזור הוא אבא שלה, סבא שלנו. הרוצחים הנאצים צילמו את עצמם מסתלבטים עליו ועל שכניו לאחר שקיצצו את זקנם. אמא כבר היתה ביערות, פרטיזנית בגיל 24. מהיום שנמלטה לא ראתה את הוריה ואחיה שנרצחו באכזריות. היא ביקשה מעמירם שעבד בעבר ברשות שיביא לה את הסרטון וממנו גזרנו את התמונה הזאת שנמצאת בכל אחד מחדרי הבית שלנו. לזכור!! לזכור. אני לא מתכוונת לעמוד בצפירה. עד שלא ישאר ניצול אחד רעב או מוזנח לא אכבד את הצפירה שמבחנתי ריקה ממשמעות כל עוד לא דואגים לשורדי השואה. בושה. המדינה העלק הכי מוסרית.

A post shared by Judy Mozes (@judymozes) on