אחרי שכבשה את לב הצופים, שרק רצו לאחות לה את הלב ולמצוא לה חתן, מתברר כי רלי לוי ניצלה את המומנטום של התוכנית "חתונה ממבט ראשון" עד הסוף.  אז אתם מוזמנים לסמס המון מזל טוב לרלי, שלאחר זוגיות של מספר חודשים, החליטה להיעתר לבקשה של בן זוגה החדש, להגיד איי דו וכמובן (איך אפשר בלי), להעלות את זה ישר לרשתות החברתיות.

אז לוי, בת ה-34, פגשה מספר חודשים לאחר התוכנית את אלדד זעירא, מעצב פנים בן 37, אשר כבש את ליבה לפני מספר חודשים ומשם סיפור האהבה פשוט פרח. השניים תיחזקו את הזוגיות באינסטגרם של רלי, ולאט לאט פרסמו את דבר אהבתם ברבים. לאט לאט הם עלו מדרגה, עד שהגיעו לאחת לפני זאת שמובילה לרבנות.  

למי שלא מכיר, אלדד הוא מעצב פנים בן 37, אשר שיתף פעולה במהלך כל התקופה האחרונה עם הכוכבות הזמנית של רלי. השניים הצהירו על האירוסין בשעות הלילה המאוחרות, כך שלמעריציה של רלי יש בוודאי בוקר מצוין. אז החדשות המצוינות מגיעות בזמן תחילת ההכנות לעונה הבאה של התוכנית, שבשביל המתחרים אנחנו מקווים שתהיה קצת יותר מוצלחת. בינתיים, מי יודע, אולי בחתונה של רלי, מישהו מהחברים יצליח למצוא לעצמו זוגיות חדשה ומעניינת. אנחנו, בכל מקרה, מפרגנים וטופחים על השכם של אלדד על הטבעת המושקעת.

 

Just the 2 of us

A post shared by reli levy רלי לוי (@reli.levy) on


 

Yesssss❤❤❤ @eldad_zeira

A post shared by reli levy רלי לוי (@reli.levy) on