תחילתה של ידידות מופלאה? יו"ר הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, עומד לחתן את בתו טליה עם לא אחר מאשר ראש הסגל במשרד ראש הממשלה לשעבר ועד המדינה בהווה, ארי הרו. ליאורה הייתה מתה להיות זבוב על הקיר בפגישה שהייתה השבוע בבלפור בין הרב אקשטיין לראש הממשלה בנימין נתניהו.

הרב אקשטיין, אני עושה אייטם על האירוסים של הבת שלך, טליה, לארי הרו.

"טוב, לא ידעתי שזה משהו שיעניין את התקשורת, אבל בסדר".


ספר לי קצת מה אתה חושב על החתן המיועד.

"אני מאוד שמח, אין מילים. הבת שלי טליה מצאה בחור ערכי כמוהו, אין לי שום הרגשה חוץ מאושר ושמחה".

מה אתה חושב על זה שהוא עד מדינה?

"הוא היה כמה שנים העוזר של ביבי, ואני לא נכנס לעניין הזה, אין לי דעה. אני גם לא יודע מה להבין ומה לא להבין מהתקשורת, כי הרבה דברים נאמרו וכששאלתי אותו עליהם הוא אמר שזה אף פעם לא היה. אני לא נכנס לעניין. מה שחשוב לי זה לא אם הוא היה עד מדינה, אלא אם הוא עשה משהו לא אתי, לא חוקי, האם הוא בן אדם כזה. והתשובה הוא בהחלט לא. הוא הגון, הוא היה העוזר של ביבי, וזו הייתה עבודה חשובה. אני הכרתי אותו קצת לפני בתי, כמובן. פגשתי אותו כמה פעמים, לא זכיתי להכיר אותו כמו שאני מכיר אותו עכשיו. לדעתי ולדעת רבים אחרים, כל מי שמכיר אותו, הוא בחור מעולה ממש. לא ציפיתי שטליה, הבת שלי, תמצא בחור ערכי כזה".

טליה אקשטיין וארי הרו (צילום: פייסבוק)
טליה אקשטיין וארי הרו (צילום: פייסבוק)

איפה הם הכירו?

"אני חושב שדרך הפייסבוק, אבל יש להם המון אנשים ששניהם מכירים, אחד אמר על השני. הם יצאו ומהשעה הראשונה היו באהבה. לא כולם זוכים לכך, למצוא את הנפש התאומה שלהם. וברור שהוא הנפש התאומה שלה, ואני מקווה ואני בטוח שהם ימשיכו לאהוב אחד את השני, והלוואי שיהיה להם אושר".

בת כמה טליה?

"בת 37".

יש לה שני ילדים?

"נכון".

מתי החתונה צפויה להיערך?

"אני לא יודע אם הם החליטו, אבל אחרי סוכות בישראל".

הכרת את הילדים שלו?

"כן, ילדים כל כך טובים והנכדים שלי הם גם מצוינים".

הרב יחיאל אקשטיין (צילום:סיון פרג')
הרב יחיאל אקשטיין (צילום:סיון פרג')

ח"כ דודי אמסלם אמר שהוא לא יחתן את הבת שלו עם עד מדינה.

"אני מכיר את אמסלם, ויש לי הערכה גדולה אליו, אבל הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה ולא אכפת לי בנושא הזה. הייתי אומר שאם הוא היה מגיע למצב כזה, אני לא מאמין שיש מישהו שלא יהפוך עולם כדי להשתחרר מהנושא, ולא יהיה עד מדינה. ראינו את זה כבר עם אחרים שבאמת נתנו מידע על ביבי. ממה שאני מבין, ארי באמת לא נתן מידע חשוב. הייתי אומר 'אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו'. אבל במקרה זה לא אכפת לי. אני כל כך מאושר שזכיתי לקבל חתן כמוהו".

הרו, מזל טוב!

"אני לא מדבר עם עיתונאים".