זוכרים איך אביחי אוחנה סיים כמנצח הגדול של העונה האחרונה של "האח הגדול" ב"קשת" לפני כשנה? אז תתכוננו לתחרות החדשה בין המתמודדים שירצו לקבל את התואר הנכסף בעונה הראשונה בזכיינית החדשה "רשת. בקול תרועה, נפתחה העונה של הריאליטי הכי מציצני על המסך שלכם, אליה תתמכרו יחד עם שאר התושבים כשעל המסך יופיעו המתמודדים בבית סגור, גדול ומורשת מצלמות.

תכנית המציאות עם העין, שאחראית על גילויים של לא מעט כוכבים בהם אלירז שדה, מעיין אשכנזי, אביבית בר זוהר, ליהיא גרינר, עמרי בן נתן וקסניה טרנטול חזרה לעונה נוספת - בהנחייתם של המנחים החדשים לירון ויצמן, עפר שכטר ואסי ישראלוף. אז אם רצתם לשירותים או שלא ברור איך אבל היה לכם משהו יותר טוב לעשות בזמן שהדיירים החדשים יצאו אחד אחד ממכוניות הפאר אל עבר המדרגות לבית, הנה כל הפרטים על מתמודדי "האח הגדול" החדשים.

נא להתנהג בהתאם:
(צילום: אביב חופי, שלומי כהן פלאש 90)

המנחים חונכים את השידור! לירון ויצמן, אסי ישראלוף, עפר שכטר (צילום: אביב חופי)
המנחים חונכים את השידור! לירון ויצמן, אסי ישראלוף, עפר שכטר (צילום: אביב חופי)


אליאב רחמים | קריית גת בן 22
עובד כשופל בחברת חשמל. השתחרר לפני ארבעה חודשים מהצבא, חובב מוזיקה- אלקטרונית בעיקר. יש לו חולשה לבחורות "כולן יפות, כולן מושקעות". אוהב חיות, אוהב נענע. מעריץ את ביבי ומכנה אותו "ביבי דה קינג" ואוהב את גל גדות. הוא אמר שהוא רוצה גוף של נשר עם נשמה של טויטי.


לירז אסייג | פתח תקווה בת 35
דוגמנית. מאוד אוהבת איך שהיא נראית, "אני הכי ברבי שמנה", בתור ילדה הייתה עומדת מול הראי עם כל מה שהיו אומרים לה כמו "פרה","שמנה" ולא  מבינה מה רוצים ממנה. "אני אוהבת את הישבן שלי, את החזה השופע. כל מה שאמרו לי לא לאהוב אני ממש אוהבת".


ישראל אוגלבו | תל אביב, בן 27

 גדל בבני ברק, היה ילד סקרן בבית חרדי. אף פעם לא הרגיש שייך והחליט לעזוב את הבית וסיים ברחוב בגיל 15. בגיל 18 התגייס לצבא. "במקום ללכת לבית סוהר התגייסתי". היה לוחם בגולני שלוש שנים. בכל מקום היה מציג את עצמו בתור מישהו אחר כי שיראו מי הוא ולא מה העבר שלו. למה האח הגדול? אם כבר לעשות משהו בגדול אז שם.


מגי קקולי | בת 23
אלופת ישראל בשחייה, לומדת שנה שנייה משפטים ומנכלית פרוקיט גל למנהיגות צעירה. גדל בבית שמאוד דוחף למצויינות, אף פעם לא נהנתה מהגיל שלה, תמיד הייתה צריכה לקום מוקדם. הייתה מנסה כל פעם לשבור את השיא של עצמה. היום מבינה ששילמה על זה מחיר בכל מה שקשור למערכות יחסים."ההנהגה וההובלה אישית מגיעה מהדור הצעיר" זה המוטו שלה. דוברת פרסית וערבית.  


מירב ישראל | 37, אמא לשניים
מאפרת ומעצבת ציפורניים. מפחדת ממחלות, היפוכונדרית.  אמא במשרה מלאה לאמילי וליאון. בעלה רוב היום לא בבית והיא מטפלת בילדים בעיקר לבד. מפחדת מהכניסה לבית, מהתקף חרדה, דפיקות לב והזעות. מדליקה בכל שבת 11 נרות, אחד לכל צדיק.


רועי קורנבלום| הוד השרון בן 23

אמן פואטי סלאם, כותב נגד המערכת בדרך כלל. אוהב את המדינה, ציוני, חושב שחיי אדם שווים הרבה יותר בלי קשר לימין או שמאל. עבד תקופה בהיי טק עם אביו, אבל הרגיש בתחפושת פחד להיות "עובד היי טק", היה מסיים ימים עם חוסר יצירתיות. סולד מרשתות חברתיות, חושב שזה פטתי לתעד את החיים לרשת, אוהב להינות מהרגע. "החיים הם לונה פארק והאח הגדול זה עוד מתקן".


מריה דומרק | בת 20
מקום רביעי בדירוג האינסטגרם, אחרי גל גדות, בר רפאלי ונטע אלחמיסטר. יש לה למעלה ממיליון עוקבים. לא לוקחת כל הצעת עבודה שהיא מקבלת, מנסה תמיד להיראות טבעית. נולדה בסנט פטסבורג, שני ההורים שלה היו רקדנים והתגרשו קצת אחרי שהיא נולדה. כשהייתה בת 4 הייתה נשארת הרבה לבד בבית כשאמא שלה הייתה צריכה ללכת לעבוד ולפתח את הקריירה שלה. הגיעה לארץ בגיל 6 וסבלה מהצקות וקללות, החליטה שהיא לא רוצה שידעו שהיא רוסיה ושינתה את השם למירי, רצתה מאוד להפוך להיות חלק מישראל.  "בטוחה שהרבה אנשים לא יאהבו אותי".



טאי שרקי | הרצליה בן 22

אסיר לשעבר שבא ממשפחה נורמטיבית, הורים אקדמאים, היה ילד בעייתי, הרגיש צורך לעשות משהו, היה רב המון עם אנשים בסביבה, היה מסתובב עם עבריינים שהשפיעו עליו. אבא שלו שכנע אותו ללמוד משפטים, סיים שנה ראשונה ושנייה בהצטיינות. 


אילן קורן | כפר סבא בן 56
אבא לשלושה וסבא לאחד, מפיק אירועים- מגשים פנטזיות. נשוי 37 לאותה אישה באושר ענק לגליה. מפחד מהזקנה ומאמין בפלסטיקה, בגיל 45 החליף את כל השיניים בפה. אוהב לשפץ ולבנות דברים, אוהב לכתוב לחברי כנסת בפייסבוק "אתה אפס ולא עשית כלום". 


שמס מרעי אבומוך | באקה אל גרביה, בת 35

אמא ל3, מה שאני אגיד זה מה שייצג וזה מפחיד. מפחיד אותה שיחשבו שבאה לייצג ראייה מסויימת והיא לא תעשה את זה כפי שמצפים, לא יכולה לייצג את כל המוסלמים ואת החברה הערבית. מקווה שיזכרו שאני בן אדם ויש לה ילדים. מגדירה עצמה כפלשתינאית ישראלית, רוצה שיראו משהו אחר, שאנשים יצאו מהבועה ויכירו את החברה הערבית והנשים המוסלמיות שגם יכולות להיות כריזמטיות, אינטיליגנטיות ולא רק מבשלות. "לא לתת לאנשים משוגעים להחליט על החיים שלנו". אם תישאר בבית בחודש הבא היא תחגוג את הרמדאן בבית האח.



אינה | בת 32
רווקה, יש לה עסק של נדלק יוקרה, הנכס הכי יקר היה 40 מיליון דולר, חובבת איגרוף, משתדלת להיות תמיד מחוייטת בחליפה ועקבים, מעידה על עצמה שבזבזנים בטירוף, תמיד נוסעת במוניות ובמחלקה ראשונה, מאוד אוהבת את הגוף שלה אבל חולמת לעשות ניתוח להגדלת ישבן. "פוטין הוא הגדרה לגבר בעיניי, הייתי מתחנת איתו מחר", לא תתחבר לאנשים שהם עמך. עד לפני שלוש שעות אמא שלה הייתה בטוחה שהיא נוסעת לחו"ל.
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)


תמי | רמת גן בת 28

סטייליסטית, חזרה בשאלה לפני 8 שנים. נולדה למשפחה של חרדים קיצונים. מגיל 14 הרגישה שהיא לא שייכת, שהייתה רואה חילונים הייתה חולמת על להיות אחת מהם. בגיל 17 שידכו אותה לגבר, שמונה חודשים אחרי החתונה נכנסה להריון, ילדה את פנחס וכך קראו לו שמונה חודשים, ואז היא חזרה בשאלה והתגרשה ושינתה לבנה את השם לשון. אמא שלה זו אסתי וינשטיין שחזרה בשאלה, כתבה ספר והקשיים בחייה הביאו אותה לשים קץ בחייה.  
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)


סמואל | גדל בנתניה, גר כיום בניו יורק בן 35
חובב מדיטציה, גר בניו יורק כבר שלוש שנים, צייר. בגיל 12 התחיל לשרבט וכשעבר לארה"ב הבין שזו העבודה שלו, עובד עם מיסיס וצבא ארה"ב, רוב הדמויות הן נשים יפות, שהוא יכול להימשך אליהן. קשה לו עם זוגיות, בנשים תמיד אוהב משהו "חדש". עבר לניו יורק אחרי גירושין לא פשוטים. נראה קשוח מבחוץ אבל מאוד רגיש.
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)


אורלי | בת ים בת 58
נשואה פלוס ילד, מנהלת משק בית אצל אנשים "פלצנים", עושה הכל חוץ מסקס. כשנכנסת לבית היא מחוקקת את החוקים, לא סובלת את ביבי כי הוא מפחד מאשתו. באה לאח הגדול בשבילה, לא עשתה אף פעם שום דבר בשבילה, רוצה שיכירו את מי שהיא ולהרים לעצמה את הביטחון העצמי. חולה על הדפס מנומר.
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)


תומר רוטשילד (בן יעקב) | תל אביב בן 26

תמיד היה מפונק, רוכב על פורש וגר בפנטהאוז עם ג'קוזי. בגיל 19 פתח שני ברים, איש עסקים וכשהוא לא עובד הוא כל היום בחדר כושר. כל אלו שהוא יוצא איתן יפות, כיום רווק אך חושב על קשר רציני. חלום שלו ילדים, מאמין באהבה ובזוגיות. מתקלח עם הכלב שלו. לתומר יש מנקה שמגיע יום כן יום לא. משקיע במטבעות דיגיטלים.
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)


לירון אופיר | חיפה, בן 25
יש לו חברה בשם בת אל, פקח חניה. כל החיים היה שמנמן, לפני ארבע שנים הוריד 45 קילו. לפני שהיה פקח חניה היה פקח חופים. 
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)


סימה בכר | מיאמי, בת 41

ישראלית, ציונית, גרושתו של הכדורגל לשעבר אילן בכר. גרה חצי במיאמי, חיים שלה מדהימים שם אבל שום דבר לא אמיתי, הכל פייק. מאמינה מאוד באלוהים, שומרת שבת וכשרות. מכיתה ג' זוכרת את עצמה ליידי, נבחרה למיס עולם לנשים נשואות וגורו לנשים במיאמי. עושה בוטוקס כל שישה חודשים במצח וקצת בשפתיים, אחרי שלוש לידות והנקות קצת "שיפצה". מפחד מהלבד וחוסכת לבית אבות. 
(צילום:  שלומי כהן פלאש 90)
(צילום: שלומי כהן פלאש 90)