שבוע בדיוק עבר מאז קראתם כאן ב- TMI בפרסום ראשון כי הזמר צביקה פיק שוחרר מבית החולים איכילוב ועבר למכון השיקומי "רעות" בתל אביב ואווירת ה"שושו" והסוד סביב מצבו של הזמר נותרת בעינייה וכמו מתחילת המקרה, שפורסם שפיק איבד הכרתו במהלך טיסה מלונדון לישראל, המשפחה ומנהליו שומרים על פרטיותו ולא מוסרים פרטים לתקשורת.

למרות שכל הצוות הרפואי התבקש ואף חוייב לחתום על טפסי סודיות לגבי מצבו הרפואי של פיק, לליאורה יש את המקורות שלה והנה כמה פרטים שיעניינו אתכם: הוא נמצא בחדר פרטי, יש רק אחות אחת המורשית להביא לו אוכל ולעומת מטופלים אחרים, כל הטיפולים שהוא צריך לעבור מתבצעים אצלו בחדר. גם כשהוא צריך לרדת לחדר הכושר של המרכז הרפואי, המשפחה ביקשה שאף אחד לא יהיה שם.

צביקה פיק (צילום: ורדי כהנא)
צביקה פיק (צילום: ורדי כהנא)



כזכור, פיק חש ברע במהלך טיסה שיצאה מנמל התעופה היתרו בלונדון לכיוון נתב"ג, ורופא שהיה במטוס בדק אותו. בתום התייעצות גם עם רופאו של פיק הוחלט לפנות אותו במהירות האפשרית. לאור זאת, קברניט המטוס החליט לנחות בנמל התעופה הקרוב ביותר ועשה זאת בווינה, לאחר כמה ימים של שקט ושמועות על מותו, מנהליו החליטו להוציא הודעה רשמית כי מצבו השתפר והוא יגיע בימים הקרובים לארץ וכך אכן קרה, שהגיע לאשפוז באיכילוב.

דניאלה וצביקה (צילום: אור גפן)
דניאלה וצביקה (צילום: אור גפן)