היה קשה מאוד להתעלם מהעובדה שנטע ברזילי, הנציגה של ישראל באירווזיון השתתפה אתמול בחצי הגמר. אם לא דיי בהתעסקות הבלתי פוסקת בתקשורת, כמעט כל האנשים בתעשיית הבידור המקומית החל מזמרים, שחקנים ועד דוגמניות ומנחים החליטו (ובצדק) לפרגן לזמרת המצליחה באזכור ברשתות החברתיות, איחלו לה בהצלחה ואמרו איזו מילה טובה, אבל דווקא מי שעזר לברזילי להגיע למקום המכובד אפילו לא הזכיר אותה.

צמד המנחים לדוגמא, אסי עזר ורותם סלע שתמכו מאוד בזמרת במהלך כל העונה ולא ממעיטים להעלות "סטורי" או פוסטים ביום יום, לא ראו לנכון לאחל בהצלחה לנציגה שלנו, כך גם צמד השופטים סטטיק ובן אל שאולי קצת עסוקים בקידום השיר החדש שלהם אבל בהחלט יכלו לעשות מאמץ ולפרגן ולרשימה הזו מצטרפים גם צמד הגברברים אסף אמדורסקי והראל סקעת.

השופטים (צילום מסך))
השופטים (צילום מסך))


מי שכן החליטה לפרגן, בדרכה שלה היא קרן פלס שהזכירה את נטע בין אלפי ה"סטורי"ז שלה לצד עם בתה המאומצת נועה בל שלהזכירכם התמודדה גם באותו ריאליטי על המקום באירווזיון ואמרה "בהצלחה לנטע, וגם נועה שלא עברה את המוקדמות לאירוויזיון אפילו מאחלת לך בהצלחה". אם תהיתם אגב, שירי מימון ומשה פרץ לדוגמא, שהם מתוכניות המוזיקה המתחרות כן פרסמו.

משה פרץ מפרגן
משה פרץ מפרגן

שירי מימון מחזיקה אצבעות
שירי מימון מחזיקה אצבעות