השחקן הלוהט אביב אלוש נפצע ברגלו במהלך צילומים כי זה מה שקורה כשהחצי השני שלו רותם סלע לא הייתה שם לצידו. אתמול נערכו צילומים לקמפיין של קסטרו המשיקה קולקצייה חדשה לאירועים בהשתתפותם של הפרזנטור של הרשת אביב אלוש, עומר דרור ושני שחקני כדורגל שהצטרפו לצמד הדוגמנים הקבועים, תומר חמד שחקן נבחרת ישראל והליגה האנגלית ובוריס קליימן שוער ביתר ירושלים ונבחרת ישראל.

הקונספט של הצילומים היה שילוב של שתי העונות הקרבות: עונת המונדיאל והחתונות. כיאה למעמד המחייב, אם יש כדורגל על סט הצילומים ומספר גברים עם טוסטסטרון בשמיים, זה עניין של זמן עד שהסט יהפוך למגרש כדורגל של ממש. הגברים הלוהטים החליטו להשתובב עם הכדור ולשחק ביניהם במהלך ההפסקות בין הצילומים.

העיקר שיצא עם חיוך. אביב אלוש (צילום: דנה קופל)
העיקר שיצא עם חיוך. אביב אלוש (צילום: דנה קופל)


אלוש ניסה להתעלות על המקצוענים ולהוכיח את יכולותיו המרשימות כך שבעט בכדור בחוזקה רבה לעבר קליימן שהדף כאמור את הכדור בקלות. הבעיטה הייתה כל כך חזקה, עד שאלוש מתח את השריר באופן כזה שהצילומים נעצרו להפסקת קרח. הכדורגלנים המנוסים טיפלו בו והמליצו לו לעסות את המקום ולהניח קרח על הפציעה. אלוש כמו מקצוען אמיתי חזר לצילומים אך הכאב לא נרגע ורגע אחרי הצילומים המשיך אלוש לבדיקות רפואיות, הרופא בישר לו כי מדובר בקרע בשריר הרגל והמליץ לו על מנוחה רבה. רק בריאות

גברים וכדורגל. עם תומר חמד ובוריס קליימן
גברים וכדורגל. עם תומר חמד ובוריס קליימן

תמיד כיף לראות אותו בלי חולצה. עומר דרור
תמיד כיף לראות אותו בלי חולצה. עומר דרור