לידיעת הקוראים מייקל לואיס, עדי הימלבלוי וטוביה צפיר אתם לא היחידים שנפלתם קורבן כי אלעד מגן טדגי, מפיק המחזמר "אלדין" שלא שילם לקאסט עד היום את כספם, הסתבך גם עם הזמר מאור אדרי. המפיק הצעיר שנמצא בחוב של מיליונים, ניסה את מזלו עם מפורסם אחר בתעשייה וסגר עם אדרי הופעה בליין מסיבות הגייז של האומן 17.

הכל התחיל כשבפני מנהליו של אדרי עמדו שתי אופציות להופעה באותו היום, אירוע חתונה ומופע בליין גייז בהפקתו של מגן טדגי. לצערם של הצוות של אדרי הם לא שמעו על עלילות "אלדין" והכסף שלא שולם על ידי המפיק בעל היסטוריית הונאות ומרמה והחליטו לסגור עימו הופעה לקהילה הגאה את ה-17 במאי.

לשריון המועד דרשו מנהליו של אדרי 4000 שקלים דמי רצינות ששולמו באופן מפתיע על ידי המפיק שרק ביקש בתמורה לפרוס את הסכום שנסגר לשלושה תשלומים, אלא שרגע לפני התשלום השני, בעלי האומן 17 עדכנו את מנהליו של אדרי כי האירוע מבוטל וכי הצ'קים שקיבלו מהמפיק חזרו בלי כיסוי. לאחר ניסיונות רבים הצליחו להשיג את המפיק מגן טדגי והוא התנצל וסיפק תירוץ לא ברור שהוא כבר לא מטפל בליין הגייז כי נפרד משותפו ובן זוגו.


מאור אדרי (צילום: ניר פקין)
מאור אדרי (צילום: ניר פקין)

מנהליו של אדרי לא מתכוונים לעבור לסדר היום וצפויים להגיש בקרוב תביעה למפיק בדרישה לקבל את מלוא כספם בנוסף לפיצויים על פגיעה בשמו הטוב של אדרי. TMI ערך תחקיר משלו בכדי להשיג את המפיק המדובר וגילה להפתעתו שיש אור בקצה המנהרה עבור אותם מפורסמים שמחכים לכספם כי אותו מפיק הפך לימים לכוכב פורנו באתר ישראלי ידוע והצטלם לשני סרטי סקס בפנים גלויות ובתשלום מלא, כך שאולי משם תצמח לכם הישועה והוא יצליח להחזיר את החובות.

מויקי סנדלר יח"צ מאור אדרי נמסר: "העניין בטיפול משפטי ואנו מבקשים סליחה מהקהל של אדרי שהזמין כרטיסים להופעה בליין המודבר. מאור אוהב את הקהילה ושמח להופיע ובטוח שיהיו הזדמנויות נוספות"

אלעד מגן מסר: "אין תגובה"

 

 

A post shared by Elad Magen (@eladmagentedgi) on