בין 200 האורחים המאושרים באפטר פארטי של חתונת העשור בין הארי למייגן, נכח גם נציג ישראלי מכובד: הטייס שהדריך את הארי לפני שיצא לגיחות הפצצה במסוק קרב באפגניסטן כאחד החיילים בשירות הוד מלכותה. האורחים נדרשו להופיע ביום חמישי שעבר לתדרוך על התנהלות הטקס וביום שישי הייתה חזרה כללית בנוכחות האורחים והזוג המלכותי. כולם תרגלו יחדיו על פי לוח זמנים מדוקדק את ההגעה לטקס. לליאורה נודע כי בין שני הטייסים נוצרו יחסים חבריים חמים בזמן האימונים. הטייס (שמו נצור במערכת) הוא בן גילו של הארי וגם הוא נמצא במערכת יחסים חמה עם ציפיות לחתונה בקרוב. ימים יגידו אם בן משפחת המלוכה ומייגן יגיעו לחתונת הזוג שתתקיים בארץ בחודשים הקרובים.

גם ישראלי צפה במומנט (צילום: רויטרס)
גם ישראלי צפה במומנט (צילום: רויטרס)

>לידיעת הקורא בוקי נאה, שמדריך עכשיו סיורים בלונדון: קצין המשטרה המפורסם והמועדף עליך, אפרים ארליך ("קרמשניט"), הולך בדרכך ויאכל בקרוב כל מיני חרקים בתוכנית הריאליטי "הישרדות".


קרמשניט, פשטת את המדים עד הסוף?

״לא יודע, עוד לא נסגר דבר״.

נאה, החבר הטוב, נתת טיפים?

"קרמשניט עדיין שוטר במשטרת ישראל, בחופשת שחרור, והוא בוחן אפשרויות תעסוקה עתידיות".

רשת 13, לא כדאי שתמתינו לפרישת המפכ"ל לליהוק מעניין נוסף?

״אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'הישרדות', כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה״.

בוקי נאה (צילום מסך)
בוקי נאה (צילום מסך)

>יקיר המדור, פליקס חלפון, מתחתן בפעם השנייה, ב–1 ביוני. חלפון, מפעיל מסיבות יום הולדת וכוכב "גולסטאר", התחשב בפקידי משרד הפנים וגם לאשתו הטרייה, בדיוק כמו לקודמת, קוראים טלי. בהזמנה שהוציא הוא הודיע לאומה: "אני מתחתן פעם שנייה בגן האירועים 'שמיים כחולים' בנוכחות 1,200 איש בשישי בצהריים. יהיו כוכבי 'גולסטאר', שחקני עבר והווה, מאמנים בכירים והרבה חברים שאוהבים. אם אתם מעוניינים בתמונה של הכלה עם שמלת כלה אשמח״.

חלפון, אפשר לקבל תמונה של הכלה לפרסום?

"בהחלט. היא לקחה שמלה אצל המעצב עובד כהן".

פליקס חלפון וטלי
פליקס חלפון וטלי