אסי עזר לא הבין אתמול מדוע הוא זוכה להודעות פרטיות הכוללות השמצות וגידופים על לא עוול בכפו. בין ההודעות שקיבל היו טקסטים כמו "הומו יא טמבל, אמא שלך זונה יא שמאלני מסריח בן של זונה", במהלך הניסיון להבין על מה כל המהומה הבין עזר כי מדובר בפוסט ישן שפורסם לפני כארבע שנים לאחר כתב דעה פוליטית בפייסבוק ששוב התחיל לרוץ ברשתות.

המנחה נאלץ שוב להבהיר הלילה לעוקבים אחריו כי מדובר בהמצאה שקרית שהתפרסמה לפני שנים, סאגה אותה כבר הצליח לפתור בעבר והבוקר, עזר העלה וידאו שלו הקורא להפסיק את הבריוניות ברשת ולבדוק עובדות לפני שמאשימים "בימים האחרונים עברתי מתקפה לא כייפית ברשת, התחלתי לקבל מטר שמצות וקללות באינסטגרם על פוסט שקרי שרץ ברשתות, אל תתנו יד לבריונות ברשת, היום זה הם מחר זה אתם"


 

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on


(צילום מסך)
(צילום מסך)
למי שהספיק לשכוח את הסיפור, במהלך מבצע צוק איתן כתב אסי עזר בפייסבוק את הפוסט הבא "יש עכשיו הפגנות של אנשים דוחים ואלימים שצורחים 'מוות לערבים'. מציאות עצובה" הפוסט הנ"ל עורר כאמור זעם בקרב העוקבים ברשתות ותוך שניות כל הפיד שלו הוצף בקריאות מוות לערבים ובגידופים כלפיי עזר והאשמות שהוא עוכר ישראל המשוייך למחנה פוליטי קיצוני עם קריאה להחרים אותו ואת האח הגדול, אז שימש עזר מנחה התוכנית.

מאז עזר הבהיר את הכוונות שלו ואמר "מישהו מפיץ עליי שקרים איומים ברשת. אל תפלו בפח! מעולם לא אמרתי חצי מילה רעה על ימניים, או שמאלניים. אני מכבד את דעתו הפוליטית של כל אדם ואני גם חושב שאין זה הזמן להתעסק בפוליטיקה, אנחנו במלחמה!".