הגיע הזמן שתפסיקו לכנות את קים קרדשיאן "מלכת הטראש" כי אחרי הכל היא אשת עסקים ופעילה חברתית! כוכבת הריאליטי הגיעה בשעות הצהריים (שעון ארצות הברית) לבית הלבן כשהיא לבושה בחליפת מכנסיים שחורה ונעלי עקב צהובות כדי לדון עם הנשיא דונלד טראמפ על בקשת חנינה של האסירה שלקחה תחת חסותה בתקופה האחרונה אליס מרי ג'ונסון, שמרצה מאסר עולם אחרי שרצחה גבר שסרסר בה, התעלל בה נפשית פיזית ומינית ואף השתמש בה להעברת סמים.

קרדשיאן ווסט הגיעה לפגישה מלווה בעורך הדין שלה שון הולי, אירוע לו חיכתה חודשים רבים שיצא אתמול לפועל בעיקר בזכות בתו של טראמפ איוונקה איתה היא נמצאת בקשר הדוק ועם בעלה ג'רארד קושניר. בעולם שבו טראמפ, מנחה תוכנית טלוויזיה לשעבר הופך לנשיא ארצות הברית, אין זה מפתיע שכוכבת ריאליטי שהתפרסמה בעקבות קלטת סקס תגיע לדבר על נושאים כה חשובים.

קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)
קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)


על פי הדיווחים מעבר לים, קרדשיאן יצאה מאוד מרוצה מהשיחה ואף הוציא הודעה רשמית בנושא "אני רוצה להודות לנשיא על שפינה לי זמן וכולי תקווה שהוא יעניק חנינה לגברת מרי ג'ונסון שמרצה מאסר עולם. אנחנו אופטימים לגבי עתידה ומקווים שהיא, ועוד רבות כמוה יקבלו הזדמנות שניה בחיים". האם בקרוב נראה את קרדשיאן רצה לנשיאות? בואו נסכים שזה כבר לא נשמע כזה מופרך.


 

A post shared by TMZ (@tmz_tv) on