הרשת גועשת בתגובות על מערכת היחסים הנרקמת בין מגי טביבי התפוסה ולדייר ישראל אוגלבו, דבר שגרם ל"רשת" להיזכר בראיון שערכו עם מגי רגע לפני שנכנסה לבית האח הגדול והתחילה את ההרפתקה שתשנה את חייה. כשהגיעה למלון ליד אולפני נווה אילן, טביבי השתתפה בראיון עם מנחה הדו"ח היומי של התוכנית קובי מחט לשיחת היכרות צפופה. אחרי שדיברו על קשיים וציפיות העתידים לה בשבועות הקרובים, טביבי נשאלה האם יש סיכוי לרומן בבית האח הגדול, למרות שיש לה בן זוג בשנה שמחכה לה מחוץ לבית. מבלי להניד עפעף הגיבה באופן חד משמעי את התגובה הבאה:

"גם החברים הכי טובים שלי שהם בנים יודעים שיש את הגבול בין לבין. אתה יכול לדבר איתי, להתייעץ איתי להתפרק, אני יכולה להכווין אותך אנחנו יכולים להיות החברים הכי טובים, שם זה עוצר. אם ותקרה איזשהי טעות- ולא תקרה, זה משהו שכאילו אני יכולה לגמרי להוציא מהלקסיקון שלי. כאילו זה לא משהו שיכול...זה לא עלה ביננו בכלל כי אנחנו מאוד פתוחים אחד עם השני" סיפרה.

מגי וניקיטה (פייסבוק)
מגי וניקיטה (פייסבוק)



"יש את הפחד ואת החשש אבל אני מאוד סומכת עליו והוא מאוד סומך עליי והוא נתן לי גיבוי מלא ברגע שאמרתי לו וסיפרתו לו שאני נכנסת הביתה הוא פשוט אמר לי 'קחי את זה ותתקדמי אלף קילומטר קדימה' וזה כיף לקבל את הפרגון הזה ואת התמיכה הזאת".

מה שטביבי לא יודעת זה שלאור ההתנהגות שלה עם הדייר ישראל אוגלבו, איתו היא אפילו חולקת מיטה בלילות, בן הזוג שלה ניקיטה טיומקין החליט בתחילת השבוע לסיים את הקשר ולהיפרד ממנה וכך מסר "לאור ההתפתחויות האחרונות, מערכת היחסים שלנו הגיעה לקיצה ומאחל למגי בהצלחה בהמשך התכנית. מכאן והלאה, אני רוצה לשמור על הפרטיות שלי".