אביבית בר זוהר מתהדרת בתקופה האחרונה בקריירה חדשה של הרצאות לנשים ומתפקדת כיועצת לענייני גברים כך שזה היה דיי מתבקש שכשתיכנס לבית "האח הגדול" היא תטיף לכל מי שצריך. אתמול בשעות אחר הצהריים האישה והאינסטגרם הושיבה לשיחה צפופה את מריה דומרק ורועי קורנבלום, לשיחה צפופה על היחסים שלהם ובפעם הראשונה אושיית האינסטגרם עם למעלה ממיליון עוקבים הודתה לראשונה שהיא עדיין רוצה את הזוגיות עם בועז יוסף.

למי שלא מחובר נזכיר כי דומרק, חובקת בבית חבר כבר שבע שנים אך בבית מצאה נחמה ופיתחה רגשות לקורנבלום. אמנם לא היה בינהם עדיין לכאורה קשר פיזי אבל השניים בהחלט לא מסתירים את הרגשות אחד כלפי השניה. בר זוהר, נכנסה לעשות סדר, לרמוז ולהאיר את עינה של דומרק כשהמטרה העיקרית לגרום לה להבין מה ההשלכות של המעשים שלה.

אביבית בר זוהר (צילום: ראובן שניידר)
אביבית בר זוהר (צילום: ראובן שניידר)


"בועז הוא עמוד התווך שלך, את נכנסת עם חבר של שבע שנים לא של כמה חודשים! הוא המשפחה שלך. מבחינתי ברגע שיש דבר כזה בחוץ לא זורקים דבר כזה. את לא רוצה את בועז, תצאי החוצה תגידי לו 'בועז נשמה אני חולה עליך אבל ככה וככה'. את כל עולמו, הוא לא יודע שום דבר חוץ ממך. את לא יכולה להיות כאן בבית להתגופף עם רועי ולהגיד שבגלל שזה בתוך הבית זה משהו אחר. אם את רוצה את בועז תעשי 'קאט'". בפעם הראשונה מאז שהתחיל הרומן דומרק הגנה על הקשר שלה עם בועז וענתה לה "אביבית שום דבר לא נזרק, לא שמתי את בועז בצד אני עדיין רוצה אותו". גם אתם מחכים לראות איך יתפתח הסיפור?

עם הדייר רועי (צילום מסך)
עם הדייר רועי (צילום מסך)