זוכרים את עדי כהן שהגיעה לגמר "כוכב נולד"? הנה נולד סיפור. יוליאן לוינסון ובת זוגו החדשה חן טיקוצקי הגישו נגד כהן תלונה במשטרה על הסגת גבול. ולחיים עצמם: לדברי לוינסון, כהן התבקשה להזיז את רכבה לאחר שחסמה את רכבה של בת הזוג שלו. לטענתו, היא דרשה 1,000 שקל בתמורה. מכיוון שהרכב לא זז, הגישו בני הזוג תלונה נגדה במשטרה.

כהן, השלמת הכנסה?

“היי ליאורה, חן טיקוצקי, שאותה אינני מכירה באופן אישי, חונה בחניה הפרטית שלי בטאבו בבניין שבו אני גרה באופן קבוע. היא הוזהרה על ידי המשטרה בפעם הראשונה ובפעם השנייה. בפעם השלישית הומלץ לי להגיש נגדה תלונה. אני באופן אישי החלטתי ללמד אותה לקח וחסמתי את הרכב שלה שחנה בחניה שלי, כדי שתלמד לא לעשות זאת יותר. יש לי שתי ילדות קטנות, ומיותר לציין שזה שהיא חונה לי בחניה הפרטית גורם לי לחוסר נוחות. בעלה או איזה חבר שהזדהה בשם ג'וליאן דפק על דלת ביתי וכאחד העבריינים איים שהוא מקושר אלייך ויפרסם דברי שקר אם אני לא אזיז את רכבי, מכיוון שאני אדם מוכר (כפי שקורה כרגע). חבל שאת נותנת יד לסוג כזה של רכילות שקרית. כמו כן, גם מימשתי את זכותי להתלונן נגדה, כפי שהמליצה לי המשטרה. מיותר לציין שאין שחר לכל מה שמצוין למעלה בהודעתך, וזה אקט של נקמה של אנשים קטנים שמכירים איזו רכילאית בעיתון ומנצלים זאת כדי לממש את גחמותיהם לנקמה אישית שלהם. המשטרה תטפל בעבריינית כפי שהיא תמצא לנכון. אני סומכת עליהם. באשר לך, תקבלי את החלטותייך את".


לוינסון, מה תאמר?

“כאשר עדי עברה עבירה פלילית וחסמה את הרכב של זוגתי, עליתי לביתה וביקשתי ממנה שתזיז את הרכב. כמובן שאמרתי לה מי אני והצגתי את עצמי. לאחר מכן הודעתי לה שאני מעביר את העניין לטיפול חברתי הטובה ליאורה מ'מעריב'. מה שהיא עשתה זו עבירה פלילית. זה עבר בכנסת. חסימת רכב חונה היא עבירה פלילית, הכנסת אישרה".

יוליאן לוינסון (צילום: יח"צ)
יוליאן לוינסון (צילום: יח"צ)

>הרווחה מתעצמת בצפון. מנכ"לית רשת בתי האבות “עמל ומעבר", דליה קורקין, יחד עם שר הרווחה, חיים כץ, וראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, חנכו השבוע שני בתי אבות חדשים בקיבוצים דפנה ולהבות הבשן.

>יוליה פלוטקין חשה שהגיע הזמן לרענן את הסמל המסחרי שלה - רעמת התלתלים השופעת, וקפצה ל– Hair & Makeup Express של ענת רזמוביץ' ועינת סברלו לסשן ריענון וגלאם.