שלושה ימים חלפו מאז הודחה מגי טביבי מבית האח הגדול ומאז היא התחילה לנצל את דקות התהילה, הספיקה להעניק מגוון ראיונות ואף לפקוד הבוקר אירוע השקה ראשון שלה. טביבי התייצבה הבוקר (רביעי) באירוע טקס גזירת הסרט בפתיחת החנות החדשה טופשופ בקניון עזריאלי. טביבי משכה את כל תשומת הלב התקשורתית עד שלמקום הגיעה גם תמי מונטג, הצ'ילבה של טביבי מהבית לאחר שזו "גנבה לה" את אהובה ישראל. אם חשבתם שמה שהיה בבית נשאר בבית טעיתם ובגדול כי בין השתיים נרשמה התעלמות מוחלטת, אפילו לא שלום מנומס.

אחת חייכנית אחת עצבנית. מגי טביבי ותמי מונטג (צילום: יח"צ)
אחת חייכנית אחת עצבנית. מגי טביבי ותמי מונטג (צילום: יח"צ)

כל אחת מכוכבות האח הגדול, תפסה לה פינה אחרת וכשנתבקשו על ידי התקשורת לתצלום משותף הן סירבו בתוקף. אז מי אמר שזה רק משחק? עוד נכחו יוצאות התוכנית לדורותיה עדן סבן, טיטי איינאו, דנית גרינברג, שי מיקה וקסניה טרנטול.


מתרגלת
מתרגלת

איזה נוכחות מרשימה. אגב, טיטי וקסניה מה נשמע?
איזה נוכחות מרשימה. אגב, טיטי וקסניה מה נשמע?

גרינברג ההורסת
גרינברג ההורסת

המפגש המביך קרה יממה בלבד אחרי ראיון של טביבי עם שדרנית הרדיו ומגשית הטלוויזיה אמירה בוזגלו בתוכנית שלה ברדיו דרום שם דאגה להבהיר כי היחסים שלה עם ישראל לא היו בגידה והיא לא "הפסידה" מהרומן בבית למרות שהודחה.

"להגיד בגידה זה מילה יותר מדי קשה וכבדה, זה לא הייתה בגדיה, אני התחלתי את הקשר עם ישראל מהיום הראשון בבית על בסיס חברה ובנינו חברות נפש מטורפת. מהמקום הזה עברנו לסטטוס של זוגיות רק כשקיבלתי את המסר של בחוץ ששם הבנתי שאין מקום להתכחש לרגשות שלי. לא היה בינינו מגע מיני זוגי כן היינו הולכים מכות והיינו יושבים בלילה לשיחות עד השעות הקטנות והיה לנו כיף לדבר אחד ען השני, זה כן מה שהיה שם"

"אחרים יכולים להגיד שאני שילמתי מחיר בכך שישראל בבית ואני לא אבל אני הרווחתי דברים אחרים. זה מנקודת המבט שלי"

כשבוזגלו שאלה מה יקרה אם היום ההפקה תכניס דיירת תמצא חן בעייני ישראל ואיך היא תעמוד בדבר כזה היא ענתה "קום כל אני מספיק חזקה להתמודד עם כל דבר דבר שני הם יכולים לנסות, מבורך אם זה מה שהם מוצאים לנכון אני והוא בטוחים במה שיש בינינו"