חודשיים בדיוק עברו מאז הדיירים מילאו את בית האח הגדול הראשון של "רשת. מאז, שלושה מתמודדים פרשו ושישה הודחו אבל אחרי הכניסה הזמנית של הסלבס, אז נכנסו עמרי בן נתן, נטע ברזני, אדל בספלוב אביבית בר זוהר וטילטיל, היום יכנסו דיירים קבועים שיצטרפו לאלו הקבועים ויתמודדו מולם על המקום בגמר ואולי גם יזכו במקום הראשון.

מגי, תמי, טאי, לירון, אורלי, סמואל, שמס, אינה ואילן כבר לא יזכו לפגוש את הדיירים החדשים פנים מול פנים ויכירו אותם בדיוק כמוכם דרך המסך אבל הכירו את המתמודדים שיצטרפו למירב, מריה, לירז, סימה, אליאב, ישראל ותומר.

אלי זרקה, בן 30 מקוסטה ריקה, נולד באשקלון היה אלוף ישראל בגלישת רוח. אוהב לעשות הכל בדרך שלו, איך שהוא מחליט. מאוד אוהב יופי נשי ,אוהב מגע. יש לו אקסטרה אנרגיות. יש לו הוסטל שנקרא "קאסה זרקה". הוא עצמו גר באוטובוס ישן שהפך לבית.  


צילומים: מיכה לבוטון
צילומים: מיכה לבוטון


דניאל גרינברג
24 ממיתר עם אופי של ילדה בת 40, מאוד משפחתי. רווקה, בעייתית במערכות יחסים, בררנית וקנאית. "צריכה מישהו שרוצה להסתכל רק עלי, ונושם רק אותי". אם מישהו מביא לי את העצבים אני לא עוצרת את זה. 


משה פסל
, בן 28 מגבעתיים במקור מנחלים. איש ימין, תורת ישראל חשובה לו. יהודי שומר מצוות, פעיל פוליטי בליכוד מגיל צעיר, מפונק, לא יודע לנקות למשל. היה פרשן בעבר בערוץ 20. היה מהיזמים של ה"ליכודיאה" באילת והיה זה שבכלל הגה את השם!

עמוס חלפון בן 55 ממושב נופך, נשוי פעם שלישית יש לו ארבעה ילדים ושלושה נכדים.  עובד בחברת הפקות וייצוג אמנים.הרבה דברים מרגיזים אותו אבל הוא איש של שלום. נכנס כחלק ממשימה סודית שהאח הגדול תכנן לו עם מירב, והוא נכנס כמי שכביכול היה ה"אקס" שלה. 



בר סנדלר
, בת 24 מראשון. קרובה של אדם סנדלר ואחות של רועי סנדלר הזמר וגם מנהלת אותו, למדה איפור וקוסמטיקה, שיווק ופרסום ותקשור. בן אדם שמח ומלא אנרגיות. אף פעם לא הייתה עצמאית, באה ללמוד להסתדר לבד ולקבל את החיים. רווקה ונכנסת כדי למצוא זוגיות, תמיד חלמה להיות רופאה.

לחמשת הדיירים הצטרפו שוב גם אדל בספלוב ואביבית זוהר שזו הפעם השלישית שלה בבית האח הגדול