150 מוזמנים נבחרים הגיעו לאירוע אקסקלוסיבי שנערך ע"י מותג שעוני היוקרה הובלו, מנותני החסות הרשמיים של מונדיאל 2018 במסעדת קלארו בתל אביב שם צפו על גבי מסכי ענק בשידור משחק חצי הגמר בין צרפת מול בלגיה.

בין כל האורחים שקיבלו הזמנה הייתה גם בר רפאלי, שגרירת המותג הישראלית היחידה שלמרות ש"דפקה" כניסה במסוק לאירוע אחר אליו הייתה מוזמנת, היא הודיעה למנכ"ל החברה שהיא תיעדר בגלל אירוע משפחתי של בעלה. לא ברור איך שגרירה בינלאומית שהמותג עבורו היא עובדת עורך השקה במדינת האם שלה, לא מגיעה להפגין נוכחות אפילו לא לעשר דקות אבל ככל הנראה שהיו לה סיבות מצודקות משלה.


 

A post shared by Hublot (@hublot) on


עוד נכחו לי לוי, שאולי ציפתה לפגוש את האקס הטרי ג'וש קרטו, נהג המירוצים המיליונר והיהודי לו מותג השעונים נותן חסות, אייל ברקוביץ' ושתי נשותיו, בת הזוג שרון ניר כהן והחברה אופירה אסייג שהגיעו בהרכב של שישה נפשות ולא מצאו שולחן פנוי, אלא שהמקום הזדרז להוריד שולחנות נוספים לפנות אנשים ולפתוח עבור צמד מנחי הטלוויזיה שולחן מרכזי. עוד נראו חובב השעונים צביקה הדר, מאור בוזגלו, פבלו רוזנברג וגם אינה סטיוארט, יוצאת בית האח הגדול שאמנם הייתה אמורה להגיע עם דייט לאירוע אבל סיימה את הערב עם הדירקטור האזורי במזרח התיכון של הובלו אותו הכירה באותו הערב.

אייל ברקוביץ' ושרון ניר כהן (צילומים: ערן לם)
אייל ברקוביץ' ושרון ניר כהן (צילומים: ערן לם)

אופירה אסייג
אופירה אסייג

עמרי בן נתן ולי לוי
עמרי בן נתן ולי לוי

אינה סטיוארט
אינה סטיוארט

צביקה הדר, פבלו רוזנברג
צביקה הדר, פבלו רוזנברג