בשבוע החולף בעקבות המשימה החדשה של "האח הגדול" המתמודדים זכו לקבל סוף סוף אחרי חודשיים ארוכים בנתק מסר מהמשפחה והחברים בבית. אתמול היה זה תורה של מריה דומרק, אושיית האינסטגרם בעלת למעלה ממיליון עוקבים לקבל סרטון מצולם מבן הזוג שלה בשבע שנים האחרונות בועז יוסף שמחכה לה בחוץ.

בזמן ששהתה בחדר השינה, המסך בסלון נדלק ובו הופיע תמונתו של יוסף, עם אמה של מריה והסוכן שלה, החברים לבית קראו לה לבוא ומול כל הדיירים היא קיבלה את המסר. רובם החלו לדמוע אך רק דומרק נשארה קרת רוח. את מה שיוסף ואמה אמרו תוכלו לראות רק הערב (חמישי) בפרק אבל בשיחות עם הדיירים לאחר מכן, דומרק לא יכלה להתאושש מהעובדה כי בועז היה נראה לה עצוב וכי היא מרגישה שפגעה בו.

(צילום מסך: האח הגדול)
(צילום מסך: האח הגדול)


"הרג אותי לראות את הפרצוף שלו, הוא נראה כאילו הוא לא ישן. אני לא יכולה לראות אותו מתייסר, הוא נראה מאוד עצוב, הוא ישב תלוש לגמרי". ומה לרועי קורנבלום, הרומן האסור בבית של דומרק היה להגיד על זה? "אני מאושר לראות את זה, ברמה כזאת. רואים שהוא 'גב גב גב גבר' הכי שבעולם. רואים שהוא אוהב אותך בטירוף רואים שיש בינכם קשר שהוא ארוך, אמיתי ועמוק. אז כן ברור שיהיה לו עצב בעיניים ובצדק אבל עם כל זה הוא מספיק גבר כדי להגיד לך שהוא עדיין אוהב אותך ומחכה לך".