הדיירת לשעבר מגי טביבי שפצחה ברומן בבית האח הגדול ואז הודחה, ממתינה לאהובה ישראל אוגלבו מחוץ לבית ועושה ככל שהיא יכולה בכדי לעזור לו להגיע לגמר הגדול ולצאת כמנצח מהבית. במהלך הזמן טביבי דאגה להגיע בקביעות לגבעות נווה אילן ולצעוק לאוגלבו שהיא אוהבת אותו וממתינה לו מחוץ לבית. לכאורה, סיטואציה רומנטית מאוד אלא שעל פי מקורות, ההפקה פנתה לטביבי וביקשה ממנה להפסיק להגיע לצעוק לעברו של ישראל ומתוך כבוד לאנשים העומדים מאחורי התוכנית שהביאה לפרסומה, המודחת הטרייה אכן הפסיקה להגיע לנווה אילן אבל נראה שזה לא היה מספיק.

אחרי שמידרו אותה מהגבעות, שמחה טביבי על ההזדמנות שניתנה לה, לשלוח מסר לישראל יחד עם כל חבריו הטובים לפלוגה במסגרת המסר שקיבלו הדיירים הוותיקים מיקיריהם. מגי הקליטה את המסר לישראל יחד עם חבריו לפלוגה, אלא ש"האח הגדול" בחר לצנזר את המסר ממגי ולמחוק אותו מהסרטון ולהציג לאוגלבו, הסגור בבית מסר רק מחבריו הטובים.

צילום מסך האח הגדול
צילום מסך האח הגדול


סרטון שהסתובב ברשתות החברתיות, הציג את טביבי בוכה וצועקת כשגילתה שההפקה החליטה לחתוך אותה מהמסר, רגע שהזכיר מאוד את הקטע בו נאלצה להיפרד בהדחה המזוייפת מאוגלבו. גם אוגלבו בעצמו נדהם לגלות כי מגי לא שלחה לו מסר ומיד לאחר שסיים לצפות בסרטון נכנס לבית האח הגדול לבדוק את הסוגייה.