החל מסוף השבוע האחרון מבקר הכוכב ההוליוודי בן ה- 49 ג'רארד באטלר בישראל, מבלה בחיי הלילה התל אביביים, בחופים הקסומים ונפגש עם חבריו הישראלים ביניהם אורי פפר ודוגמנית ישראלית צעירה העונה לשם קרינה לאמר בת ה- 20 אותה הכיר במאי האחרון במהלך בילוי משותף בלוס אנגל'ס עם הבמאי אריאל ורומן חברו של באטלר ומאז שמרו על קשרים הדוקים.

אז אם תהיתם האם לאמר היא הסיבה לביקורו של השחקן ההוליוודי בישראל עכשיו מתגלה הסיבה האמיתית. באטלר שהגיע לארץ עם המפיק והמנהל אמנים תומר שמולביץ' מבקר במטרה לפרגן לחברו לרגל קבלת הג'וב החדש, הנציג המקומי בלוס אנג'לס של חטיבת הטאלנטים החדשה של קבוצת בלוסטון בבעלות גיא בסר ושי מור יוסף. בנוסף ציפור קטנה לחשה ל- TMI שבימים אלה מנהלים בחברה מגעים לקמפיין ישראלי ראשון עם באלטר.


 

A post shared by Karina Lamer (@karina_lamer) on


מדובר בחטיבה שתשיק שיתופי פעולה בינלאומיים ותעשה בוקינג לטאלנטים מהשורה הראשונה. החברה תאפשר חיבור בין מותגים ישראליים לכוכבים בינלאומיים לצרכי השקות מוצר וכו. בין הקמפיינים שאחראית החברה ניתן למנות גם את בר רפאלי וג'רמי מיקס למותג המשקפים שבבעלותה, או לרפאלי וסולן אירוסמית סטיבן טיילור ועוד. מדובר בבשורה לעולם הפרסום והשיווק ובבשורה פחות טובה לטאלנטים הישראלים כשכוכבים הוליוודים יתפסו להם כעת אפשרויות תעסוקה.

טל אייל, גיא בסר, ג'רארד באטלר ותומר שמולביץ (צילום: אבי כהן)
טל אייל, גיא בסר, ג'רארד באטלר ותומר שמולביץ (צילום: אבי כהן)