יוצאת הריאלטי "חתונה ממבט ראשון" אחווה סיטבון פצחה בזוגיות טרייה וחוצה מרחקים עם יוצא הריאלטי "כמה רחוק" יונתן רונן המתגורר בברצלונה עם בתו, כך נחשף אמש לראשונה בתוכניתו של גיא פינס. בעוד רונן זכה לפרגונים על הזוגיות החדשה סיטבון קיבלה מתקפה קשה ברשת וביקורות נוקבות על המהירות בה היא מחליפה בני זוג והרצון לקבל פוקוס תקשורתי בזכות מערכות היחסים החדשות עם גברים מפורסמים.

סיטבון כזכור נישאה לטל כוכבא המתגורר בחיפה, בריאלטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון" זוגיות ששרדה את התוכנית ותקופה קצרה מאוד בחיים האמיתיים שבחוץ. יממה וחצי אחרי שנפרדה מכוכבא כבר נצפתה מתנחמת בזרועותיו של הזמר דודי בר דוד ואחרי חודשיים וחצי של זוגיות פוטוגנית שכוללת הגעה זוגית לאירועים מתוקשרים, גם הם פירקו את החבילה. חודש וחצי חלף מאז הפרידה מהזמר וסיטבון כבר מצאה לה מסתבר זוגיות חדשה עם יוצא הריאלטי יהונתן רונן שנפרד מהבחירה שלו בתוכנית דניאל צדוק.

אחווה סיטבון (צילום: שוקה כהן)
אחווה סיטבון (צילום: שוקה כהן)


הצופים לא אהבו לשמוע את החדשות המסעירות על הזוגיות הטרייה ומיהרו להשמיץ ולבקר את סיטבון ברשתות ובתגובות בעיקר על התחלופה המהירה שלה בגברים. "לחיפה היא לא הייתה מסוגלת אז לברצלונה?", "קופצת מאחד לשני גועל נפש", "ציפיתי ממנו ליותר" "לא נחה לרגע, הכל בשביל להיות בכותרות בעולם הבידור", "לכל מקום היא מגיעה, גועל נפש קופצת מגבר לגבר", "מה האישה הזאת תעשה בשביל קצת צומי מהתקשורת", "היא עושה צחוק כל שני וחמישי מישהו חדש?", "כל יומיים מחליפה גבר, מה יהיה איתה בדיחה ממש", "לא נחה, כמו נואשת שתנשום שנייה", "עוד אחד נפל נואשת הבחורה" ועוד תגובות רבות וקשות.

אחווה סיטבון סרבה להגיב לידיעה

מחכים לתמונה זוגית (צילום מסך)
מחכים לתמונה זוגית (צילום מסך)