שבוע לא פשוט עבר על דיירי האח הגדול, שנאלצו לצפות בסכסוך ענק שהוביל לצעקות מחרישות אוזניים שגרר למתח עצום אחרי המריבה הגדולה בין סימה בכר לאביבית בר זוהר. השתיים שהחלו בויכוח אחרי משחק ה"חבילה עוברת" במשימת "גן האחוש" הגיעו לשיא כאשר בדיוק לפני שבוע, ביום שני בלילה, כבכר צעקה על אביבית ולדבריה הגנה על עצמה. מלבד בר זוהר שהתאפקה ולא ענתה להאשמות שהוטחו בה, גם דיירי הבית נותרו המומים ולאחר הוויכוח אפילו חלק התוודו וסיפרו שהם בשוק מהסיטואציה.

אביבית בר זוהר וסימה בכר (צילום מסך)
אביבית בר זוהר וסימה בכר (צילום מסך)

בערב שבת, בכר החליטה לעשות מעשה והתנצלה בפני כל הדיירים בתחילת ארוחת שישי: "אני רוצה להתנצל על איך שהתפרצתי. אני מתנצלת על זה שלא לקחתי לעצמי את ה10 דקות שלי לפני שהגבתי לסיטואציה הנוכחית שבאיזשהו מקום מאוד פגעה בי. חשוב לי להגיד לכם שלפעמים הדברים הם לא בדיוק איך שהם נראים, לפעמים בן אדם שמגיע לאיזשהי סיטואציה כזו או אחרת ויש הרבה דברים שבאים מעבר לזה". סיפרה והחלה לרמוז על דברים שהיו בעברה.



"לפעמים אתה רוצה לעמוד על שלך אחרי המון המון זמן בחיים שלא עשית את זה ולא לתת לאף אחד לצעוק או לאיים עליך או לנסות לתפוס אותך או לגרום לך שתפחד לדבר או להגיד משהו. אני רוצה שתדעו שיש הרבה דברים שאני לא מספרת לכם, יש הרבה דברים ששמורים איתי. יש דברים שמלווים אותי הרבה שנים אחורה בהרבה סיטואציות שלא הגבתי ונתתי לאנשים לאיים עלי או להפחיד אותי ולשתק אותי בחיים. אני עוברת פה תהליך מדהים שגורם לי להאמין בעצמי ותהליך שגורם לי לא לפחד להגיד מה אני חושבת ואיך ומה הדעות שלי בלי לפחד מה יחשבו וכמה ולמה".



"אני עומדת מאחורי מה שעשיתי. הדבר היחידי שאני רוצה להתנצל בפניכם חברים יקרים שלי, אני מתנצלת אם גרמתי לכם להירתע מההתפרצות שלי אבל זה היה משהו שהיה לי קשה לשלוט עליו באותו רגע. אני חושבת שאתם מכירים אותי ואני בן אדם מאוד עדין ומאוד רגוע ומאוד שליו וברגע הזה לא יכולתי לעמוד בזה יותר אחרי הרבה שנים שעברתי את זה בדממה".





 

A post shared by סימה בכר (@simamaimonbakhar) on