בר רפאלי כהרגלה משתפת עם עוקביה תמונה ברשתות החברתיות אך שוב מצליחה להסעיר את הגולשים ולזכות לביקורות נוקבות ובין היתר גם להשוואות לגל גדות. את סוף השבוע האחרון בילתה הטופ מודל על יאכטה מפוארת עם חברות טובות לצד אמא ציפי ביוון, שם חגגו הבנות מסיבת יום הולדת יוקרתית לחברתן טלי פדרמן.

את הבנות ליב ואל ואת בעלה עדי עזרא היא הותירה בישראל ונהנתה מזמן איכות עם חברותיה וויטמין די ומחופשה חלומית שבמהלכה תיעדה את עצמה בלא מעט תמונות שכוללות ים וביקיני. באחת התמונות ששיתפה ברבור עם 2.6 מיליון עוקביה, חשפה הדוגמנית את ישבנה המוצק והחטוב אך לצד המחמאות והפרגונים, בלטו המגיבים שזעמו איך אישה נשואה ואמא לילדים חושפת כך את ישבנה לעיני כולם.


 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


"אישה נשואה תתביישי" "קצת צניעות לא תזיק לך", "את הגוף הפרטי שלך תשמרי לבעלך", "מה קורה מתבגרת עם השנים וחושפת יותר? ירד הבטחון העצמי? זקוקה ללייקים, תלמדי מגל גדות ששומרת על כבודה, מה ההבדל בינך לבין ברזילאיות שחושפות ישבן, שלהן אפילו מעוצב ומלא יותר", "אין הערכה לאישה ולדרך שלה שרצופה בהתנהלות מבישה וחסרת כבוד למקום שבו היא חיה, ומתפרנסת ומה שהכי צורם זה ניסיון ההשתמטות שלה מתשלום מיסים" למה צריך לראות לה את התחת בכל תמונה?" איכס למה נראה לך שלמישהו מעניין התחת שלך?", "מחפשת כותרות, אחרת למה לעלות תמונה מזווית כזאת? "אני לא רוצה להגיד מה כל גבר שרואה ככה עושה/חושב, קצת כבוד לבעלך ולעוקבים, תראו איפה גל גדות היום בפסגת העולם עם אפס תמונות פרובוקטיביות של חוטיני" "את אמא לילדות אין לך טיפת טאקט" ועוד.

אם תהיתם איך רפאלי התמודדה עם הביקורת, תופתעו לגלות שלפני כמה שעות היא העלתה תמונה נוספת בבגד ים, כששוב הפוקוס הוא על הישבן שלה. חייה ותן לחיות הא?


 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on