רגע אחרי שיצאה מבית האח הגדול וחזרה לחיים האמיתיים ולשלוש בנותיה, סימה בכר התייצבה היום (ראשון) באולפני רשת והתארחה בתוכנית "הדוח היומי". "אני לא יודעת למה הודחתי, לא יודעת אם זה קשור לאביבית אבל מאז שהדיירים החדשים נכנסו הבית עבר תהפוכה נכנסו דיירים צבעוניים, ששומעים אותם ויש להם הרבה מה להגיד ולכן הוותיקים הולכים ולא החדשים".

כשנשאלה מי הייתה רוצה שיילך מבין אביבית בר זוהר איתה היה לה סכסוך עמוק או אלי זרקה הייתה לה תשובה חד משמעית: "הייתי מעדיפה שאביבית תלך מהסיבה הפשוטה שהמסרים שהיא מעבירה והדרך שבה היא דוגלת להראות דברים לדור הצעיר זה אוי ואבוי לאוזניים ששומעות, בתור אמא לבנות לא הייתי רוצה שהן יחשפו אליה. לא בדרך שלה ולא בסגנון דיבור".



"עוד לא יצא לי לדבר עם תומר רוטשילד אבל בקרוב אני אדבר איתו ועם לירון ועם כולם". אם תהיתם האם יש לה חרטות על משהו, בכר ממשיכה באותו הקו ואומרת: "אני יוצאת מהבית מאוד שלמה עם עצמי אני יוצאת עם גאווה ענקית, גאה בעצמי על כל דבר שנלחמתי עבורו, גאה שדברים נאמרו בלי קשר לכמה כוח יש למי שעומד מולי בחוץ, אני אמשיך להיות כזאת. הייתי מעידה את אביבית על שלה גם עוד עשר שעות".




 

A post shared by סימה בכר (@simamaimonbakhar) on