בשבת האחרונה התרחשה אחת ההדחות המפתיעות של העונה כשסימה בכר הדיירת הוותיקה יצאה מבית האח הגדול כששני הדיירים החדשים אלי זרקה ודניאל גרינברג זכו ליותר הצבעות ונותרו בבית. במהלך החודשיים ששהתה בבית, בכר בלטה בבית בעיקר בזכות היריבות שלה בין היתר עם אביבית בר זוהר ובזכות החברות החזקה בינה לבין הדיירת מירב ישראל שהתחילה כבר מהרגע הראשון שהשתיים נכנסו בבית. 


 

A post shared by סימה בכר (@simamaimonbakhar) on


בראיון שהעניקה בכר לתוכנית "מעירים את המדינה" עם מושיק גלאמין ומאיה בצלאל ברדיו "לב המדינה", הפתיעה בכר את המאזינים ואת השדרנים כשמבלי להתבלבל, סיפרה שהחברה הכי טובה שהיא רכשה לעצמה בתקופה בבית הסגור היא דווקא מריה דומרק ולא מירב ישראל, זו שישנה איתה בלילות הקשים ותמכה בה ברגעי משבר.



השדרנים שהיו קצת בהלם שאלו בפליאה "לא מירב?" והסיקו: "זה אומר שבלילה הזה קרו כל מיני תהפוכות, כל מיני אנשים שלחשו לך באוזן ואמרו לך שמירב לא חברה, ואמרו לה אל תגידי שמירב חברה?"

סימה ענתה: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות כאלה חס ושלום אני מאוד מאוד אוהבת את מירב ואני באמת אוהבת את כולם. אני לא רוצה לצאת פוליטקלי קורקט אבל יש לי המון כבוד לכולם. אני יכולה להגיד שמבחינת הנפש והלב למירב יש מקום ענק ענק אצלי אבל מבחינת מישהי שככה לקחתי כבת טיפוחיי, שהייתה בשבילי כמו בייבי שלי זאת מריה. ואני גם מאד אוהבת את מירב. יש שני סוגים של חברויות, אבל את מריה אני מאוד מאוד אוהבת. אני יודעת שאני אהיה שם בשבילה ואני אתמוך בה".