דור מזוין? אביב גפן מפתח סדרת דוקו חדשה לחברת הוט. הנושא: שנות ה–90.

גפן. זה אור הירח?

"זה לא על ילדי אור הירח. זו סדרה שאני כותב בשם ‘שנות הירח' שמבוססת על החיים שלי משנת 1989 עד 1995".


צילום אור גפן
צילום אור גפן

>לבה הרחב של ליאורה, חובבת בעלי חיים ידועה, התכווץ כשראתה את התגובות הנזעמות נגד ברבור רפאלי, שהעלתה בסטורי תמונה שלה צוהלת מעל כרכרה רתומה לסוס. מדגם מייצג: "מה אתם אומרים על הסרטון שבר רפאלי העלתה לאינסטגרם?! עומדת לה הפרינססה על כרכרה רתומה על סוס. מנופפת לכל העוברים ושבים כמו מלכת אנגליה כשהסוס מצווה לדהור ולרוץ. כמי שגידלה ומגדלת סוסים היא אמורה להבין שסוס זאת לא אטרקציה ובטח לא להעלות את זה לכל מיליוני העוקבים שלה! אני בהחלט חושבת שזה שווה התייחסות. היא דמות ציבורית! ממליצה לכם לעשות כתבה בנושא ולצרף את הכתבה האחרונה שעשו אורלי וגיא על כרכרות הסוסים שהחלו לפעול לאחרונה בעיר נהריה. תזמון מושלם לבר רפאלי להעלות סרטון שכזה שפוגע בחופש של בעלי החיים".

ציפי רפאלי, ללא היסוס?

"מי זו ליאורה? לא מכירה".


 

A post shared by Bar_mylove (@bar_refaeli_funs_) on


>קולה של הבמאית והשחקנית מיכל בת־אדם, אלמנתו של הבמאי משה מזרחי, שהיה הישראלי היחידי שזכה אי פעם באוסקר, לא נשמע בשבוע האחרון מאז מותו. ליאורה התקשרה לנחם אותה כשישבה שבעה עם בנם המשותף, דניאל. "תודה, אבל סלחי לי, אני לא יכולה עכשיו. גם אמרת לי שלא הזכירו אותי מספיק השבוע, אז תני לי להתאושש שנייה מהמכה. סתם, זה ממש חסר חשיבות עבורי".

>מקבץ חופשות. אלכס גלעדי מבלה בווילה בקוסטה בראווה. מישל חדד בפלורידה אצל הבת והנכדים. יוקי שרוני בטוניס. ברק רוזן ביוון. איתן ארז חזר מארה״ב, אליקו, ליקו ליקו, חוגג יום נישואין עם אשתו והילדים בלונדון. סנדרה רינגלר, הבעל משה שגב והבנים גולשים עם נעלי סקי מיוחדות ובלתי אכילות באלפים הצרפתיים.