חודש ושבוע ימים חלפו מאז הודחה מגי טביבי מבית "האח הגדול" וחזרה לשגרת חייה בעודה ממתינה בציפייה לגמר של האח הגדול בתקווה לראות את אהובה ישראל אוגלבו יוצא כמנצח. בנתיים ממנפת טביבי את התהילה ומתייצבת באירועי השקות וגם קטפה קמפיין עם כוכבות ריאליטי נוספות שהספיק להתבטל ולהצטלם בשנית אבל זה לא הכל, כי בימים אלה עובדת טביבי על הפרוייקט הבא שלה.

תופתעו לגלות שהבייבי החדש של טביבי לא קשור בכלל לעולם הבידור וגם לא לתחום המשפטים שהיא לומדת ויוצאת האח הגדול עומלת בימים אלו על עיצוב ליין תכשיטים לנערות בגילאי 12 עד 21 בעיצובים שונים ועתידים להיות קלאסיים אך יחד עם זאת צעירים ובועטים.

מגי טביבי (צילום: רפי דלויה)
מגי טביבי (צילום: רפי דלויה)


למרות שבקרוב תכניס הרבה "בלינג" לחייה, טביבי התייצבה הבוקר באירוע השקת חנות הפופ אפ של פקטורי 54 כשהיא כמעט נטולת תכשיטים לגופה למעט זוג עגילים וחוט אדום על ידה המסמל בקבלה שמירה והגנה מפני עין הרע. שיהיה בהצלחוש!

עוד הגיעו לרכוש פריטים שווים בעד 80% הנחה: סופיה מצ'טנר הפרזנטורית של הרשת עם בן הזוג שלה, נועה קירל ובן זוגה ברק שמיר, אופירה אסייג, אורי פפר, אנחל בונני, טום באום, אורטל עמר, אגם בוחבוט, שיר אלמליח, דפנה לוסטיג, שלי גפני, מור סילבר, גל אמיתי, איגי וקסמן ועתי שולברג, דין מרישניקוב, דון לני גבאי, תומר אלטיאס ועוד רבים ואחרים.

(צילומים: אביב חופי ורפי דלויה)