לירז אסייג אמנם הודחה כבר לפני למעלה מחודש מבית "האח הגדול" אבל נראה שהיא כאן והיא לא הולכת להיעלם לכם בקרוב. אחרי שהתייצבה באין ספור השקות, הצטלמה לקליפ ואפילו השלימה עם אינה סטיוארט איתה היה לה קצת יריבות בבית הגיע הזמן למנף את הפרסום והתהילה ולהמשיך לנסות להעלות את האג'נדה שלה בשיח הציבורי.

אז כוכבת הריאליטי עושה צעד משמעותי ובדומה לזוכה העונה הקודמת של "האח הגדול", אביחי אוחנה, אסייג פותחת סדרת הרצאות חדשה שתיקרא "מנצחת בגדול". למי שלא זוכר, במהלך השהות בבית הסגור ניסתה הדוגמנית להסביר לחבריה לבית ולשאר הצופים על כך שאישה צריכה להרגיש טוב עם עצמה לא משנה באיזה מידה או גודל היא.

לירז אסייג (צילום: אלעד גוטמן)
לירז אסייג (צילום: אלעד גוטמן)


למי שלא יודע, חייה של לירז אסייג בת ה-35 היו מלאי תהפוכות. היא נולדה לבית חרדי היא עברה התעללות נפשית ופיזית לאורך השנים, התחתנה והתגרשה, גילתה שסובכה כלכלית ומצאה את עצמה מתמודדת לבד בעולם של גדולים בעקבות עוקץ, חלתה בסרטן (וניצחה) והפכה לדוגמנית מובילה בארץ ועכשיו פועלת כדי להעצים נשים דרך עולם האופנה ולהעביר מסר חד וברור: אישה היא לא נחותה, היא חזקה! לא תשפטו אותה לפי מידת המכנסיים, לא תפגעו בה ותצאו מזה בשלום וגם לא תחליטו בשבילה איך חייה יראו.

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)