שלושה חודשים וחצי חלפו מאז הפכו שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי להורים לשלושה, כשהביאו לעולם את בתם השלישית, אחות לארי בן השלוש ורומי בן השנה. אז לצד ההורות הקשה לשלושת הקטנטנים, החליט מיכאלשווילי להשקיע גם קצת בעצמו רגע אחרי שחזר מחופשה רומנטית עם אשתו.

אמש חגג הבדרן מסיבת יום הולדת גרוזינית מושקעת במסעדה ברוטשילד ובמקום להתמודד עם העובדה שהוא מחליף קידומת ומתחיל עשור חדש בחייו וחוגג יום הולדת 40, העדיף מיכאלשווילי לכנות את החגיגות "27 שנים לבר מצווה של שלום- הבר מצוושווילי".

מזל טוב! (צילום: אינסטגרם)
מזל טוב! (צילום: אינסטגרם)


למוזמנים ציפו הפתעות ממותגות בסלוגן הכוללות בין היתר בקבוקי משקה גרוזיני ממותגים, מצתים, שוקולדים, שקיות אגוזי מלך ובקבוקי יין ממותגים לצד תלבושות גרוזיניות מסורתיות. בכניסה למקום הוצבה תמונתו של מיכאלשווילי מלפני 27 שנה, מחגיגות הבר מצווה, על בלוק שמיועד לחתימות האורחים כנהוג בחגיגות המצווה של העדה הגרוזינית.

שלל אורחים שהגיעו לחגוג למיכאלשוויל ולאשתו ענבל שלוי, הגיעו למקום באוטובוס שהושכר במיוחד לאירוע, ביניהם עדי הימלבלוי, דנה פרידר, עמוס תמם ומנחה האח הגדול והחבר ל"שלישיית מה קשור" אסי ישראלוף, ציון ברוך ואשתו יאנה יוסף שהתחדשה בקרה מחמיא והגיעה בשמלה בעיצוב גרוזיני, עשתה מיכל הקטנה, ורקדה על הבר.





 

A post shared by The Bride's BFF (@thebridesbff) on

 

A post shared by Karni Alma Bachar (@karni_b) on