תמיד יש פעם ראשונה. טום באום ביים, לראשונה בחייו, קליפ חדש. הכבוד נפל בחלקה של הזמרת הפופולרית, נסרין קדרי.

צילום: לנס הפקות
צילום: לנס הפקות

-בעקבות פרסומים על פרידה וצו הרחקה שהוציאה ורד ארגוב לבעלה גילי, הוא שלח לליאורה מסר מרגיע על סולחה: ״קבענו פגישה לטיפול זוגי אצל פסיכיאטר בקופת חולים לאומית, מקווה שנצליח בזוגיות ובנישואים ועם הילדים עוד יותר".


גילי וורד ארגוב (צילום: יח"צ)
גילי וורד ארגוב (צילום: יח"צ)

-מוצ"ש האחרון, ליהיא גרינר עורכת מסיבת פרידה לפני שהיא שמה פעמיה לעוד ריאליטי. כוכבת הילדים נעמה סופר–על פוגשת את השחקנית המצחיקולה עדי חבשוש, ואחרי החיבוקים שולפת לה מכתב שכתבה לה ב–2003, אז השתתפו השתיים בפסטיגל (חבשוש כרקדנית). במכתב כותבת הסופר–על לחבשוש שהיא שופעת כישרונות הרבה מעבר לרקדנית, ומבטיחה לה שיום אחד היא עוד תהיה כוכבת. מבטיחה וצודקת.

-בחמישי האחרון פקדו סלבס רבים את הסניף החדש של רשת תמנון בעזריאלי תל אביב. שלחו זרועות: רון שחר שהגיע לבד וסיפר שמיד אחרי האירוע הוא עולה על הטיסה בדרך לניו יורק לפגוש את המשפחה, שמבלה שם כבר שבוע, להמשך חופשת קיץ משפחתית בתפוח הגדול, שני דובינצ'יק, האחות הקטנה של לוסי, הגיעה עם עלמה (הבת של לוסי), מייקל לואיס, קסניה טרנטול, מיכל ינאי עם הבת שלה אלכס, ופאולינה אלברשטיין.

מיכל ינאי והבת אלכס (צילום: שוקה כהן)
מיכל ינאי והבת אלכס (צילום: שוקה כהן)

-השף שאול בן אדרת ואשתו אורית הגיעו לאופטיקה "כמו פעם" בתל אביב, שם נפגשו עם שי ושיר–לי גרינברג, אופטומטריסטים ובעלי האופטיקה, שהציעו להם להתנסות בעדשות החדשות של המותג צייס, שמיוצרות בטכנולוגיית ה–UVProtect המהפכנית, המקנה 100% הגנה מפני קרינת UV.