בליל חמישי שעבר נצפה יאיר נתניהו עם זוכת האח הגדול, הפעילה ומייסדת עמותת "קירות שקופים", טל גלבוע, בנמל חיפה, מתצפת על טלאים ועגלים שהגיעו באונייה מפורטוגל, במה שפעילים למען חיות מגדירים כפרקטיקה נוראית של המשלוחים החיים.

גלבוע, שיזרוק מילה לאבא?

"נסענו, ח"כ שרן השכל, יאיר נתניהו ואני, לנמל חיפה במטרה לראות מקרוב את פרקטיקת המשלוחים החיים. אנו מתמודדים עם שר חקלאות שאשכרה עושה הכל כדי להרע לבעלי החיים, ואין יותר שמחה ממני למצוא אוזן קשבת ודלת פתוחה אצל אנשים כחברת הכנסת השכל וכמובן יאיר. לא מכירה הרבה אנשים בעלי כוח שהיו עוזבים את עיסוקיהם ו'מבלים' שעתיים בלילה בלב סירחון משאיות ההובלה".


יאיר נתניהו (צילום מסך)
יאיר נתניהו (צילום מסך)

ואותו יאיר נתניהו גם העלה לאחרונה לסטורי שלו תמונה מלבבת של כמה שרצים מעוררי תיאבון. מעניין מה יגידו החרדים והשותפים לקואליציה של האבא. מבית רה"מ לא התקבלה תגובה.

טל גלבוע (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
טל גלבוע (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

- מיכל ינאי, פרזנטורית הרשת עצמל'ה, הגיעה עם בתה אלכס לסניף המחודש והמורחב בנתניה על מנת לרכוש עבורה מוצרים חדשים לכבוד החזרה ללימודים ועלייתה לכיתה ד'.

-אלכסה דול, הפרזנטורית הלוהטת של רשת ICE CUBE, הצטלמה למיני קמפיין לקולקציית החגים בטרם התעופפה לה לאי לא בודד אי־שם, לצילומי העונה החדשה של "הישרדות VIP".

אלכסה דול (צילום: חיים כהן)
אלכסה דול (צילום: חיים כהן)