למרות שחשבנו שמדובר ברומן חולף, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" אחווה סיטבון וכוכב "כמה רחוק" יונתן רונן מנהלים בחודשים האחרונים זוגיות יציבה בלונג דיסטנס. סיטבון כבר הספיקה לטוס מספר פעמים לברצלונה, לשהות לצד אהובה הטרי ואפילו לברר בקבוצת ישראלים בברצלונה על אזור טוב לבית לצעירים פלוס ילדה ואת הסופ"ש האחרון הם העבירו ביחד בישראל.

נראה כי סיטבון כבר מספיק בטוחה בקשר והיא החליטה לשתף את עוקביה בתמונה זוגית רשמית של השניים, בפוסט ולא בסטורי חולף. באופן אירוני בחרה סיטבון לשתף תמונה מחתונה בה התארחו השניים לצד הכיתוב "לא אנחנו (עוד) לא מתחתנים" כשהיא מרמזת שזה רק עניין של זמן עד שהיא תצעד שוב בשביל חופה.



אתמול בילו השניים בהופעה של עברי לידר בלייב פארק בראשון לציון כשאחווה שיתפה את החוויות בסטורי אך לעומתה רונן טרם העלה לרשתות תמונה זוגית שלהם יחד. סיטבון כזכור השתתפה בתוכנית השידוכים "חתונה ממבט ראשון" אז שודכה לטל כוכבא ואף ניהלה איתו זוגיות גם אחרי סיום התוכנית. לפני מספר חודשים הם נפרדו. גם יונתן השתתף בתוכנית שידוכים "כמה רחוק" כשבחר בדניאל צדוק, זוגיות שלא האריכה ימים זמן מה אחרי סיום צילומי התוכנית.

(צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)