קבלו תדהמה גדולה! הדיירת היפה מבית האח הגדול, מריה דומרק נפרדה מבועז יוסף, בן זוגה בשבע (!!) שנים האחרונות ופצחה בקשר רומנטי עם הדייר מהבית איתו היה לה רומן אסור, רועי קורנבלום. דומרק, שרדה ארבעה חודשים בבית האח הגדול והגיעה עד לגמר, כשהיא עוצרת את עצמה מלפתח רומן בבית עם קורנבלום שהצהיר על כוונותיו הרומנטיות לגביה, כשגם היא הצהירה על רגשותיה כלפיו, אך יחד עם זאת היא מנעה מהרומן להתפתח לאור זוגיותה עם יוסף בחוץ.

כבר לא. מריה דומרק ובועז יוסף (צילום: צ'ינו)
כבר לא. מריה דומרק ובועז יוסף (צילום: צ'ינו)

רגע אחרי שהודחה מהבית קיבלה דומרק חדר במלון מטעם ההפקה לשבוע ימים, אחרי שבוע בחדר במלון, שכרה דומרק דירת חדר בדרום תל אביב במהלכם פירקה את החבילה עם בועז יוסף בן זוגה שהמתין לה בנאמנות עד שתצא מהבית, ואפשרה סוף סוף לתחילתו של הרומן המתבקש עם קורנבלום. מקורות מדווחים כי הכל ניצת מחדש במסיבת הניצחון של ישראל אוגלבו בבר ה"יאסו" שם פגשה שוב את החבר מהבית הסגור.


היה צפוי? מריה דומרק ורועי קורנבלום (צילום: אינסטגרם)
היה צפוי? מריה דומרק ורועי קורנבלום (צילום: אינסטגרם)

את החג האחרון בילו הזוג הטרי, קורנבלום ודומרק יחד אצל בר מזרחי, הכדורגלן ובן זוגה הטרי של חברתה מהבית תמי מונטג שאירחו חברים קרובים. מקורבים לשניים מדווחים כי אחרי שהמתינו ארבעה חודשים וכבשו את היצרים והרגשות המודחקים, השניים מאוהבים עד הגג. עוד מדווחים מקורבים שהזוג הטרי מסתיר את הקשר מהתקשורת כאסטרטגיה לא לפגוע בתדמיתה של דומרק.

בועז יוסף סירב להגיב לידיעה.