ישראל אוגלבו ומגי טביבי כבר מזמן הפכו להיות אחד הזוגות המעניינים במדינה. ככה זה כשהקשר מתחיל בבית הכי מדובר במדינה, ולאחר מכן מתפתח לזוג אהוב ומאושר, שמתגבר על לא מעט מכשולים (ועם עוד כמה שקלים בחשבון הבנק). מאז שיצאו מהבית, השניים מקפידים לשמור על קשר, להיראות ביחד, ועכשיו גם עלו שלב במערכת היחסים שלהם.

השניים החליטו במשותף להתחדש בקעקוע קטן, שיסמל הרבה מבחינתם. ישראל הלך על האות K, שמייצגת מבחינתו את המילה מלך, בעוד שמגי הלכה על הצלע הנשית, קעקעה Q והפכה למלכה שלו. אגב, השניים קעקעו את זה על ידם, כשהתגובות בינתיים מצד הגולשים אוהדות לעניין. בכלל נדמה, כי הגולשים מאוהבים בקשר של השניים, למרות שהחל כאשר למגי, כזכור, היה חבר בזמן שהיתה בבית.



מאז היציאה שלו מהבית כמעט ולא נראו אוגלבו ומגי טביבי באירועים ובילויים משותפים, כשגם ברשתות לא עלתה כמעט אף תמונה משותפת של הזוג, מה שיצר את הרושם כי הזוגיות לא שרדה את החיים שבחוץ והשניים נפרדו. 
השקט (היחסי) גרם לרשת לגעוש, כשחרושת השמועות על פרידה בין טביבי לאוגלבו החלה לצוף. השניים, כזכור התאהבו בבית האח הגדול, מה שגרם לטביבי לפרק את מערכת היחסים שהייתה לה עוד לפני כניסתה לבית. אז האם אוגלבו וטביבי באמת נפרדו? לכל המעריצים המודאגים אפשר לנשום לרווחה, השניים עדיין ביחד. לא ברור מה יקרה בהמשך אבל נכון לרגע כתיבת הידיעה, הזוגיות יציבה והשניים מאוהבים.