בעוד חודשיים יפתחו שוב דלתות האח הגדול VIP ועל פי התוכניות צפויה בזכיינית רשת עונה שלא נראתה עד כה, עם ציפייה לנתוני רייטינג גבוהים. בשונה מהדמויות הצנומות והדלות שלוהקו עד כה לעונות האח הגדול, עונת הכוכבים הקרובה צפויה להתהדר בשלל דמויות דומיננטיות, פרובוקטיביות ושנויות במחלוקת שימלאו לכם את המסך בלי רגע דל אחד.

כפי שקראתם כאן ב-TMI בשבוע שעבר, העונה להבדיל מהעונות הקודמות עמי גלאם סמנ"כל התוכן של רשת יהיה מעורב בכל התהליכים של ההפקה בין היתר בהליכי הליהוק ואחרי שדיווחנו כי יואב אליאסי הידוע בכינויו הצל, קיבל פנייה להיכנס לאח הגדול ואף ערך מפגש ראשון עם גורמים בהפקה, נדווח כי עוד פניות נוספות נעשו לאחרונה מטעם ההפקה.

אחת הדמויות השנויות במחלוקת שקיבל פנייה הוא אמיר חצרוני, פרופסור לתקשורת באוניברסיטה באיסטנבול שידוע בהתבטאויות גזעניות ומיזוגיניות נגד המדינה. חצרוני ששוהה בימים אלה בטורקיה צפוי להגיע בקרוב למפגש בזכיינית רשת.


אמיר חצרוני (צילום פרטי)
אמיר חצרוני (צילום פרטי)

חצרוני מסר: "אכן דיברו איתי, זה מחמיא ולא מפתיע. אין ספק שנוכחות שלי בתוכנית תעלה בצורה דראסטית את ה- IQ הממוצע של המשתתפים. השאלה העקרונית מבחינתי היא באיזו מידה אוכל להעביר בפורמט נוקשה ובידורי את תפיסת עולמי המורכבת על מרכיביה השונים: אנטי ציונית, התנגדות לילודה, תמיכה בהתבוללות ועוד".

לא רק חצרוני קיבל פנייה, עוד נעשו פניות ראשוניות לכדורגלן פליקס חלפון שהורשע בפרשת הסמים וישב שלוש שנים בכלא, כמו גם לשדכנית הלנה עמרם שפירסמה כי היא מוכרת את הכלייה שלה לאור מצבה הכלכלי הרעוע. לצד הדמויות המוכרות נעשתה פנייה לדמות נוספת מעולם התקשורת שיש לה הכרות לא חיובית עם מרבית מהדיירים.

מהפקת התוכנית נמסר: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של האח הגדול. כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".

פליקס חלפון ובת הזוג טלי (צילום: אמיר מאירי)
פליקס חלפון ובת הזוג טלי (צילום: אמיר מאירי)