"צ׳רלי וחצי" ו"חגיגה בסנוקר" מהדורת תשע״ט. שני כוכבי העבר של סרטי הבורקס המצליחים, יהודה ברקן וזאב רווח, מתאחדים להצגה משותפת.

ברקן, צ׳רלי חוזר בתשובה?

"זה נכון שיש דברים בגו, אבל יש מושג שנקרא 'אין ברכה אלא על דברים שנסתרים מהעין ומהאוזן', ולכן אני אומר, יש איזו שיחה ראשונית, ואני נזהר ואומר כי צלצלת אלי. אבל שום דבר לא סגור ונעול. אני לא יכול לאשר או להכחיש".


מה הרעיון?

"מאמא'לה, למה את כזו? למה את רעה? אמרתי לך שלא תקבלי ממני פרטים כי יש לך עסק עם יהודי מאמין. יש עוד דבר שהוא לא נסתר, וזה אם את רוצה את יכולה לכתוב אותו. לקראת חנוכה יוצא סרט ישראלי חדש שנקרא 'אהבה בשלייקעס', שבאיזשהו מקום יש לו קצת ניחוח של 'חגיגה בסנוקר'. תשאלי למה".

למה?

"כי זו שאני מתחתן איתה ב'אהבה בשלייקעס' היא זו שהתחתנתי איתה ב'חגיגה בסנוקר', ניצה שאול. זה הולך להיות נפלא, סיפור על אלמן ואלמנה שמחליטים לעשות סיבוב שני".

)זאב רווח ויהודה ברקן (צילום מסך
)זאב רווח ויהודה ברקן (צילום מסך

>תמיר גל, הזמר הדרוזי למחצה, עובד על סדרת אקשן בת חמישה פרקים בשם "מסתבך", שתהיה ברוח סדרת הפשע הישראלית "הבורר".

גל, מסתבך והולך?

״זו סדרה על הסתבכויות שקשורות לעוולות חברתיות, שוק אפור, עקיצות כלכליות, שחיתויות ושאר הסתבכויות עם בתי משפט. תמיר, שפרש מעולם הפשע כדי לחיות חיים רגילים עם אשתו והילדה, מוצא את עצמו מסובך עם סוחר סמים. המצב מחמיר עד כדי חטיפת אשתו והילדה, ותמיר יוצא למסע מטורף ברחבי העיר כדי להציל את משפחתו".

יש ליהוקים בולטים?

״עוד לא. יש תסריט שנכתב על ידי אורן סטלקול מ'בסר הפקות', ומתכננים לפנות לאורי גבריאל״.

מה עוד חדש אצלך?

"אני מוציא אלבום כפול בקרוב, ואני אחרי השתלת שיער בטורקיה".

השלמת עם גרושתך מרטין?

"כן, אנחנו ביחסים טובים, יש לנו שתי נכדות ביחד. הכל בסדר".

(צילום: רענן כהן)
(צילום: רענן כהן)

>סוכנת השחקנים והיוצרים דנה ליטוין חגגה בר מצווה לסוכנות ברמת השרון. באו לברך: שמיל בן ארי, ניצה שאול, שרה פון שוורצה, המחלץ הישראלי חיליק מגנוס ועוד. בלטה במיוחד: עירית בנדק, שהגיעה עם בן זוגה דביר ובנותיהם, וזכתה להערכה רבה בעקבות משחקה בתפקיד הרוצחת אביבה גרנות בסרט "רוצחות מבית טוב" של קשת.

>דנה פרידר תככב בקמפיין חדש של רשת ההמבורגרים BBB שיעלה השבוע.