חשבתם לרגע שרק נשים שמנות יוצאות בקמפיינים נגד ההשמצות שהן סופגות ובקריאה לאהוב אותן בכל מידה? טעיתם, כי מריה דומרק מנהלת קמפיין מודעות לרזות שסופגות ביקורות ושיימינג על גופן. דומרק שהעלתה לפני שבועיים תמונה ברשת ספגה שלל ביקורות בתגובות על מבנה הגוף הרזה שלה והגיבה על השמייניג בחשבון האינסטגרם שלה.

אבל נראה כי דומרק ממשיכה מאז לספוג עוד ביקורות על מבנה גופה הרזה ועל כך שהיא מעלה תמונות ומשמשת מודל חיקוי לנערות ובכך מעודדת רזון ולכן יצאה בפוסט נוסף בעניין: "אפשר שתפסיקו להתייחס לנשים עם מבנה גוף רזה כאל חייזרים מוזרים? אני רזה אני נורמאלית, בדיוק כמו כולם. זה שאני רזה לא הופך את הגוף שלי למנותח או לא טבעי או מורעב. די עם השיימינג הנוראי הזה. אני אוגרת שומן בעיקר בירכיים ובלחיים ובמותניים כשאני ממש מגזימה עם עוגות.



זאת אני, זה הגוף שלי, גוף נורמאלי לחלוטין שיש אנשים שנולדים איתו. מגיל צעיר אני צריכה לספק הסברים לאנשים למה אני נראית איך שאני נראית. אני מהווה מודל של עוד אישה בעולם הזה. מבנה גוף שאני סופגת בגללו המון כינויי גנאי 'אנורקסית', 'מורעבת', 'שק עצמות', 'מגעילה'. שום פרמטר בעולם הזה לא הופך אישה לפחות או ליותר אישה".