ליהיא גרינר חזרה מ"הישרדות" היישר ליום הולדתה.

גרינר, איך היה באי?

"לגבי 'הישרדות', לא יכולה לדבר. אבל היה לי יום הולדת 34 ב–10.10. בעלי פינק אותי עם רולקס חדש! ממש התגעגע".



> לאחר שהעלה פוסט בפברואר שעבר בנוגע למציאת תורם כליה, הזמר והמפיק משה (מוזס) סימן טוב, חבר להקת הכל עובר חביבי, יעבור בע״ה השתלת כליה - ועוד ביום הולדתו ה–43 - בבית חולים בלינסון. התורם הוא חבר קרוב.

סימן טוב, סוף טוב?

"מבקש את תפילותיכם בהצלחת ההליך הרפואי ומפציר בקהל הקוראים לחתום על כרטיס אדי ותרומת כליה מהחי להצלת חיים". 

> מעצב האלפיון העליון אלכס מייטליס התחתן עם בן הזוג איוו ביזיניאנו ביוון.

מייטליס, למה לא הוזמנתי?

"היו רק משפחה מהארץ ומסיציליה - משם בן זוגי. יותם אוטולנגי ניהל את הטקס בבית של המשפחה על החוף ביוון, חצי שעה מאתונה".

> צביקה שרף, המאמן שחזר בסערה למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי אחרי שהדיח את מכבי ת"א והפועל ירושלים בגביע ווינר (אבל נעצר בנס ציונה), ימשיך גם השנה להעביר את קורס מאמני הכדורסל שלו במכון וינגייט. הקורס יימשך שמונה חודשים וייערך מדי יום שישי. החניכים מתבקשים להכין את הקיטבג, הרס"ר בדרך.

שרף, למשרוקית לא מגיע חופש?

"החופש שלי, ההנאה שלי והאהבה שלי זה כדורסל. זה עשר שנים אני מקדיש את זמני לטיפוח מאמנים מכל קצווי הארץ - נשים, גברים, יהודים ולא יהודים, ואני עושה את זה באהבה ובמסירות. כשיש לי עבודה בכדורסל, אני לא צריך חופש. יום טוב לכולם".

צביקה שרף. צילום: עדי אבישי

>חיזוק קטלני. המועמד לראשות עיריית רעננה, יקי ודמני, מסיעת ״רעננה מכל הלב״ בחר להעלות בדף הפייסבוק שלו ראיון שנערך עם המראיין הכי צבעוני בסביבה, גיל ריבה. ריבה, רענני גאה שנולד וגדל ברעננה, אירח את ודמני לראיון חושפני בסגנונו המיוחד. בצד ההסברים על חשיבות הניהול והניסיון בראשות העיר, סיפר ודמני על הרגעים הקשים מול הורי חבריו שנפלו במלחמות ועל השליחות הציבורית שהוא רואה בפעילותו ותרומתו לאזרחי העיר. בסיום הראיון, כמקובל אצל ריבה, סיכמו השניים על קעקוע משותף של סמל העיר רעננה.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)