הילד המקורי של כולנו עוד לפני עידן אלאור אזריה, גלעד שליט, רכש דירת ארבעה חדרים בהוד השרון.

שליט, תרצה להגיב?

"לא, אני לא מעוניין".



> ביום חמישי שעבר, במלון "ווסט לגון" נתניה באולם האירועים Jonah, חיתן הניצב בדימוס ואיש העסקים אורי בר–לב את בתו מיכל עם בחיר לבה, רועי זנתי. הרב: הרנטגן. הגיעו: אלי פפושדו, ציון ומירה קינן, אסף חפץ, זאב אבן חן, אבי בלשניקוב, אסתי ואלכס הרטמן, אורית ושאול בן אדרת, אבי שומר וכמובן המסתערבים לדורותיהם, שהיו עם אבי הכלה מעל עשור במשימות מסמרות שיער, ביחידת דובדבן שאותה הקים.

אורי בר-לב

> טום אביב, שרון איילון, שמעון בוסקילה, דורון מטלון, הילה קרוגמן, מוטי רייף ועוד הגיעו לאירוע חגיגות עשר שנים ופתיחה מחודשת של "רדינג 3", אולם לאירועים עסקיים ופרטיים והופעות אומנים. המוזמנים נהנו ממופע חדש ומשותף של ברי סחרוף ובלקן ביט בוקס.

> מאיה נגרי, מעצבת ובעלים של בית האופנה MayaNegri, אירחה להשקת קולקציית חורף 2018־19 במוזיאון הטבע החדש בתל אביב ע"ש שטיינהרדט את הפרזנטוריות החדשות מאיה ורטהיימר ואמה האומנית אריאלה ורטהיימר.

> מי שמחפש את הסיבה האמיתית לניצחון החשוב של נבחרת ישראל על אלבניה בתחילת השבוע, כדאי שיידע מה אירע מאחורי הקלעים. שלומי נומה, מנכ״ל החברה לתרבות בבאר שבע, ״כיוונים״, חיבר את ילדי עמותת נגבה משכונה ד׳ בעיר, הזוכים לשיעורי העשרה מהעמותה, לנבחרת ישראל. 21 הילדים זכו לחוויה אדירה כאשר עלו עם שחקני שתי הנבחרות לפני שריקת הפתיחה.

חנה גייסמן, מנכ״לית עמותת נגבה: ״אני מודה לשלומי נומה על הקישור להתאחדות לכדורגל ולעיריית באר שבע ולכולם על החיבור והנכונות. מקווה מאוד שהילדים האלו ייפגשו עם שחקני הנבחרת גם אחרי שהם יעלו למשחקי היורו״.